نرم افزار و اینترنت

سامسونگ پیگیری دارو را به اپلیکیشن Health خود آورد

سامسونگ یک ویژگی جدید پیگیری دارو را به برنامه Health خود اضافه کرده و انتظار می‌رود در اواخر این هفته در آمریکا نیز راه‌اندازی شود. با استفاده از ویژگی جدید، می‌توانید هشدارهایی را تنظیم کنید تا به خود یادآوری کنید که چه زمانی داروها را مصرف کنید و یادآوری‌هایی برای درخواست مجدد از پزشکتان دریافت کنید.

وقتی داروی جدیدی را وارد اپلیکیشن می‌کنید، می‌توانید شکل و رنگ قرص، اطلاعات مربوط به دوز تجویز شده و زمان برنامه‌ریزی مصرف دارو را ثبت کنید. این ابزار که با برنامه‌هایی مانند GoodRx و Apple’s Medication رقابت می‌کند، یک نمای کلی از مصرف دارو و عوارض جانبی احتمالی، از جمله هشدارهایی در مورد موارد منع مصرف احتمالی به شما ارائه می‌دهد.

سامسونگ می‌گوید اطلاعات موجود در این اپلیکیشن توسط محتوای مبتنی بر شواهد دارای مجوز از Elsevier، یک شرکت انتشاراتی که متخصص در محتوای پزشکی است، پشتیبانی می‌شود. برای شروع استفاده از ابزار جدید پیگیری دارو هنگام عرضه، به یک گوشی هوشمند با حداقل اندروید 8.0 نیاز دارید و نسخه برنامه Health Samsung شما باید به نسخه 6.26 یا بالاتر به‌روزرسانی شود. در دسترس بودن این ویژگی همچنین ممکن است بسته به دستگاه متفاوت باشد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا