سامسونگ به طور مداوم در حال افزایش نمونه کارهای اقتصادی گلکسی A خود است. اکنون تصمیم داریم تا گوشی اقتصادی گلکسی A05 را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در مقایسه با گلکسی 04s سال گذشته، می‌توانیم شاهد چند ارتقای قابل توجه باشیم. صفحه نمایش به 6.7 اینچ افزایش یافته و اکنون دارای وضوح فول اچ دی و نرخ تازه سازی 90 هرتز است.

همچنین تراشه هم درمقایسه با A04s، ارتقا یافته و حالا اسنپدراگون 680 می باشد. شما هنوز اتصال 5G دریافت نمی کنید، اما این یک تراشه 6 نانومتری است، بنابراین امیدواریم اکنون کارایی بهتری داشته باشد. به طور کلی، گلکسی A05s نسبت به نسل قبلی خود دستگاه بسیار بهتری به نظر می رسد، اما این بدان معنا نیست که بدون ایراد نباشد. حتی بر روی کاغذ، نمی‌توانیم برخی چیزها را نادیده بگیریم، مانند حافظه داخلی بسیار کند eMMC 5.1. در این مقاله به همه این موارد را بررسی خواهیم کرد.

مشخصات سخت افزاری

  • بدنه: 168.0×77.8×8.8 میلی‌متر، 194 گرم؛ جلو شیشه ای، پشت و فریم پلاستیکی
  • صفحه نمایش: 6.70 اینچ PLS LCD، نرخ تازه سازی 90 هرتز، وضوح 1080×2400 پیکسل
  • تراشه: کوالکام اسنپدراگون 680
  • حافظه: 4/6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی  eMMC 5.1
  • نرم افزار: One UI Core 5.1 و اندروید 13
  • دوربین پشتی: اصلی 50 مگاپیکسل، f/1.8، ماکرو 2 مگاپیکسل f/2.4 و عمق 2 مگاپیکسل، f/2.4
  • دوربین جلویی: 13 مگاپیکسل، f/2.0
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت، شارژ 25 وات سیمی
  • متفرقه: اثرانگشت خوان (نصب شده در کنار)، دو سیم کارت، جک 3.5 میلیمتری

طراحی و کیفیت ساخت

سامسونگ مدتی است که سبک ثابتی در کل خط گوشی های خود دارد. یک آرایش عمودی دوربین سه گانه در پشت، یک فلاش LED در سمت راست، و چیز دیگری وجود ندارد. این یک طراحی مسطح و بدون جزیره دوربین بوده که به نوعی ساده به نظر می رسد اما به اندازه کافی قابل تشخیص است. گلکسی A05s در مجموع در چهار گزینه رنگی قابل استفاده است. رنگ‌های اصلی مشکی و نقره‌ای، بنفش جوان‌تر و بازیگوش‌تر، و واحد بررسی ما سبز روشن وجود دارد.

سطح پشتی مات، کمی بافت داشته و کمی صاف و تقریباً مخملی به نظر می رسد. اثر انگشت را خیلی بد حفظ نمی کند، که با توجه به بافت، شگفت آور است. با این حال، سطح پلاستیکی بوده و شیشه ای نیست، که به بخش اثر انگشت کمک می کند. گلکسی A05s از طراحی سه تکه ای بهره می برد که پشت و جلوی آن به قاب میانی “پیچ و مهره” شده است. مانند قسمت پشتی، قسمت جلویی تقریباً کاملاً هم سطح با قاب میانی قرار می گیرد. هیچ چیز قابل توجهی در قسمت جلویی گوشی وجود ندارد.

قاب میانی گلکسی A05s پلاستیکی است اما ظاهری فلزی برس خورده دارد. گلکسی A05s بسیار خوب ساخته شده است. دستگاه به نسبت سبک بوده و وزن آن به 194 گرم می رسد که این برای یک گوشی با ابعاد 168 در 77.8 در 8.8 میلی متری و صفحه نمایش 6.7 اینچی که عمدتاً از پلاستیک ساخته شده، کاملاً منطقی است. هم پنل پشتی و هم فریم میانی گوشی پلاستیکی است. با این حال، آنها دارای سطوح کاملاً متفاوتی هستند. پلاستیک ممکن است به نظر پریمیوم نباشد، اما بسیار محکم بوده و در عین حال سبک باقی می ماند.

دیدن این که یک سطح شیشه ای قسمت جلوی گلکسی A05s را می پوشاند بسیار عالی است. متأسفانه، سامسونگ دقیقاً از چه نوع شیشه ای برای گوشی استفاده می کند، فاش نمی کند. گلکسی A05s فاقد هرگونه رتبه رسمی حفاظت از نفوذ است.

صفحه نمایش

این نمایشگر یکی از ارتقاءهای اصلی دستگاه پایه گلکسی A در سال جاری است. برای شروع، در مقایسه با پنل گلکسی A04s، پنل موجود در A05s کمی رشد کرده و اکنون قطر آن به 6.7 اینچ می رسد، با این حال نسبت تصویر هنوز هم همان 20:9 است. اما مهمتر از آن، صفحه نمایش انتخابی امسال دارای وضوح 1080 در 2400 پیکسل نسبت به نمایشگر اچ دی پلاس در A04s می باشد. این یک جهش قابل توجه در وضوح از حدود 270ppi به حدود 393ppi در مدل جدید است.

متأسفانه، این تنها تعریفی است که می توانیم برای نمایشگر گلکسی 05s ارائه کنیم. ما حداکثر 468 نیت روشنایی را روی نوار لغزنده اندازه‌گیری کردیم. در فضای باز قابل استفاده است اما مطمئنا راحت نیست. هنوز تنظیم خودکار روشنایی وجود دارد که به خوبی کار می کند، اما نمایشگر فقط در نور شدید می تواند به 468 نیت یا بیشتر برسد. کنتراست نیز می‌تواند بهتر باشد، زیرا رنگ‌های مشکی روی پنل کمی نور می‌تابند.

دقت رنگ نیز در گلکسی A05s مناسب نیست و این گوشی کاملاً بدون تنظیمات رنگ ارائه می شود. هیچ حالت، نقطه سفید یا تنظیم دمای رنگ وجود ندارد. نکته مثبت تر، این تلفن دارای بالاترین گواهینامه Widevine L1 DRM است که به برنامه هایی مانند Netflix اجازه می دهد تا استریم های ویدیویی FullHD را برای اشباع وضوح صفحه نمایش خود ارائه دهند.

گلکسی A05s دارای حداکثر نرخ تازه سازی 90 هرتز است. متأسفانه، در حالی که مزایایی را برای صاف بودن درک شده در رابط کاربری ارائه می‌کند، اما اجرای نرخ تازه‌سازی بالا عالی نیست زیرا زمان پاسخ پیکسل واقعی نمایشگر بسیار کم است. هنگام حرکت اجسام روی صفحه نمایش، ارواح و لکه زیادی وجود دارد. تقریباً به نظر می رسد که مصنوعات بصری از اورکلاک کردن یک پنل به طور تهاجمی فراتر از قابلیت های نرخ تجدید بومی آن به دست می آید.

هنوز هم با نرخ به‌روزرسانی بالا در گلکسی A05 چیزهای عجیب‌تری وجود دارد. برای اولین بار، هیچ تنظیماتی برای کنترل نرخ تازه سازی وجود ندارد. هیچ راهی برای کاهش دستی به 60 هرتز وجود ندارد. با در نظر گرفتن همه موارد، باید بگوییم که رفتار نرخ به‌روزرسانی بالای گلکسی 05s قابل تحمل است، اما چیزی بیش از این نیست.

عمر باتری

گلکسی A05s دارای باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. گلکسی A05s در تست باتری ما بسیار خوب عمل کرد. هیچ چیز دیدنی نیست، اما هنوز یک نمایش قوی دارد. اعداد به دست آمده نشان می دهد، استقامت تماس با عمر حدود 38 ساعت عالی را مدیریت کرده و پخش ویدیو و مرور وب به ترتیب تا 12 ساعت و 10 ساعت متوسط عمل کرد.

گلکسی A05s با نرخ نسبتاً مناسبی شارژ می شود، اگرچه به سختی سریع ترین در میان یا در گروه قیمتی خود است. سامسونگ این گوشی را به عنوان قابلیت شارژ 25 واتی ارزیابی می کند که ارتقای کمی نسبت به حد مجاز مصرف 15 وات گلکسی A04s و سایر دستگاه های سامسونگ مانند گلکسی A14 5G است.

متأسفانه، شارژر در جعبه گلکسی A05s موجود نیست برای شارژ کردن دستگاه خود باید یک شارژر 25 واتی PD+PPS سامسونگ تهیه کنید. گلکسی A05s در 15 دقیقه از صفر به 24 درصد و سپس در 30 دقیقه شارژر به 43 درصد رسید. شارژ کامل درست حدود 1:26 ساعت طول کشید.

نرم افزار و رابط کاربری

انتظار آخرین اندروید 14 از گلکسی A05s کمی جاه طلبانه است و ما نمی توانیم به جای آن از دریافت اندروید 13 شکایت کنیم. چیزی که کمی ناامید کننده تر است اما غیرمنتظره نیست این است که گلکسی A05s نسخه “Core” رابط کاربری One UI سامسونگ را دریافت می کند (به طور دقیق، یک UI Core 5.1). این نسخه در مقایسه با رابط کاربری One UI معمولی، برخی از ویژگی های پیشرفته تر را از دست می دهد.

برخی این ویژگی ها شامل مواردی همچون Easy Mode، Edge Panels، Good Lock، Link to Windows، Samsung Knox Security، Samsung Pay و Secure Folder می شود. این فهرست غیر جامع در گذشته طولانی‌تر بود، اما خوشبختانه ویژگی‌های بیشتر و بیشتری به “Core” رسیده است. با وجود اجرای یک رابط کاربری One UI نسخه “Core”، گلکسی A05s بیشتر مجموعه ویژگی ها و ظاهر و احساس شاخه اصلی One UI را دارد.

برای اکثر افراد، حسگر اثر انگشت نصب شده در کنار، احتمالاً روش اصلی باز کردن قفل خواهد بود، اما همچنان می‌توانید به جای آن یا در کنار آن از قفل با چهره استفاده کنید. می‌تواند در موقعیت‌های خاص راحت‌تر باشد، اما عموماً امنیت کمتری دارد زیرا از دوربین سلفی استفاده می‌کند. اگر در حالی که فقط گوشی را در دست گرفته اید، اسکن های تصادفی زیادی را تجربه می کنید، می توانید عملکرد همیشه روشن اسکنر اثر انگشت را غیرفعال کنید.

تجربه هنگام برخورد با اصول UI ساده و آشنا است. کشوی اپلیکیشن، سایه اعلان‌ها، برنامه‌های اخیر، صفحه قفل و صفحه اصلی، همگی مانند منوی تنظیمات عمومی، طبق معمول کار می‌کنند. پالت رنگ برجسته به طور خودکار بر اساس کاغذ دیواری شما ایجاد می شود و سیستم انتخاب گسترده ای از ترکیب رنگ ها را در اختیار شما قرار می دهد که پالت را می توان روی نمادهای برنامه نیز اعمال کرد. Task Switch یک کار معمولی است که از چندوظیفگی هم به صورت پاپ آپ و هم با صفحه نمایش تقسیم شده پشتیبانی می کند.

اکنون می‌توانید ویجت ها را انباشته کنید و با یک کشیدن انگشت ساده بین ویجت‌های انباشته جابه‌جا شوید. همه ویجت ها از انباشته شدن پشتیبانی نمی کنند. حالت‌ها و روتین‌ها، ویژگی مشابه با فوکوس اپل، نیز وجود دارند. مدتی قبل در One UI Core وجود نداشت. می‌توانید بر اساس کاری که در حال حاضر انجام می‌دهید، حالتی را انتخاب کنید و اقدامات خاصی را انجام دهید، پروفایل‌های صدا را تغییر دهید، تنظیمات نمایش، اعلان‌ها و غیره را تغییر دهید. به عنوان مثال، نمایه Routines رانندگی را می توان برای روشن کردن حالت DnD و راه اندازی خودکار Spotify تنظیم کرد. حتی می‌توانید روال‌های خاصی را با اقداماتی که انتخاب می‌کنید فعال کنید، مانند روشن کردن نقطه اتصال یا حالت هواپیما.

Gaming Hub (که قبلاً Game Launcher نامیده می شد) – مرکز همه بازی های شما، همچنین گزینه هایی را برای محدود کردن حواس پرتی در زمانی که بازی نیز در اینجا باقی می ماند ارائه می دهد. یک برنامه گالری داخلی و یک فایل منیجر اختصاصی هر دو و همچنین مرورگر وب اینترنت سامسونگ وجود دارد. چندوظیفه ای با صفحه تقسیم نیز یک گزینه است.

عملکرد و کارایی

سامسونگ گلکسی A05s از چیپست کوالکام اسنپدراگون 680 4G استفاده می کند. این یک تراشه نسبتا قدیمی از سه ماه چهارم 2021 است. این تراشه هرگز یک تراشه قدرتمند نبود و تا به حال شروع به نشان دادن سن خود کرده است. نکته مثبت، ارتقای قابل توجهی نسبت به اگزینوس 850 است که هم از نظر قدرت خام و هم از نظر فرآیند تولید 6 نانومتری کوچکتر و کارآمدتر، گلکسی A04s سال گذشته را تامین می کرد.

اسنپدراگون 680 4G دارای یک پیکربندی پردازشی هشت هسته ای متشکل از چهار هسته Kryo 265 Gold (Cortex-A73) با کلاک 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر Kryo 265 Silver (Cortex-A53) با سرعت حداکثر 1.9 گیگاهرتز است. اینها با پردازنده گرافیکی Adreno 610 با فرکانس 1114 مگاهرتز ترکیب می شوند. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، گلکسی A05s با 6 یا 4 گیگابایت رم LPDDR4X در دسترس است.

حافظه داخلی 128 گیگابایت در هر دو نوع رم ثابت است اما از طریق کارت microSD قابل ارتقا است. ما اطلاعاتی را در مورد یک نسخه 64 گیگابایتی موجود دیده‌ایم، اما به نظر نمی‌رسد در هیچ کجا فروخته شود. جای تاسف است که سامسونگ از تراشه های ذخیره سازی eMMC 5.1 به جای نوعی ذخیره سازی سریعتر UFS استفاده می کند. این به خودی خود قطعاً بر عملکرد کلی و روان بودن سیستم تأثیر می گذارد.

اسنپدراگون 680 حتی با توجه به محدوده قیمتی خود، از تنظیمات پردازشی خاصی برخوردار نیست. در سناریوی تست همه هسته ای عملکرد وحشتناکی ندارد، اما عملکرد تک هسته ای آن واقعاً آن را ناامید می کند. حتی مدیاتک هلیو جی 88 و جی 85 نیز در این بخش برتری دارند. هسته های ARM Cortex در اسنپدراگون 680 به سادگی در دندان قرار می گیرند.

AnTuTu به طور کلی نسبت به گلکسی A05s مهربان تر است، اما به اندازه کافی سخت نگاه کنید و همچنان متوجه خواهید شد که سخت افزار آن را عقب نگه می دارد. در مقایسه با ریلمی 9 قدیمی‌تر، مبتنی بر همان چیپست اسنپدراگون 680، بسیار جالب است. ریلمی 9 مقداری رم بیشتری در اختیار دارد که ممکن است به امتیاز بالاتری برای آن کمک کند، اما این احتمال نیز وجود دارد که حافظه eMMC گلکسی A05s آن را عقب نگه دارد.

پردازنده گرافیکی Adreno 610 عملکرد متوسطی دارد و مطمئناً، می توان استدلال کرد که وضوح صفحه نمایش FullHD ارتقا یافته تا حدودی مانعی در بخش عملکرد GPU است. واقعیت این است که Adreno 610 به سادگی قدرت زیادی ندارد. با این حال، در یک نکته مثبت تر، با نگاهی به تست های رندر خارج از صفحه، می توانیم متوجه شویم که عملکرد GPU نسبت به گلکسی A04s افزایش خوبی دارد.

کیفیت دوربین

در بخش دوربین نسبت به گلکسی A04s تغییر زیادی نکرده است. به طوریکه همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با دو واحد 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق دارد. جستجو در فایل های پیکربندی نشان داد که دوربین اصلی در واقع همان طور که انتظار می رود از سنسور سامسونگ استفاده نمی کند، بلکه از یک واحد Hynix hi5022 استفاده می کند. hi5022 یک سنسور بسیار جدید سال 2023 با اندازه 1/2.8 اینچ و پیکسل های جداگانه 0.64 میکرومتر است. در گلکسی A05s، پشت یک لنز f/1.8 قرار گرفته و دارای سیستم فوکوس خودکار ساده است. هیچ چیز فانتزی فراتر از آن نیست.

در ادامه، ما دو دوربین 2 مگاپیکسلی را داریم. ما مطمئن نیستیم که کدام سنسور متعلق به کدام دوربین است، اما یکی از این سنسورها از سنسور GalaxyCore gc2375h استفاده می کند، در حالی که دیگری مبتنی بر SuperPix sp2507 است. فایل‌های پیکربندی همچنین به حسگر SmartSens sc201 اشاره می‌کنند که ارزش آن را دارد. هر دوی این دوربین های کمکی 2 مگاپیکسلی فاقد فوکوس خودکار و دارای دیافراگم f/2.4 هستند.

در نهایت دوربین سلفی را داریم که از نظر وضوح نسبت به گلکسی A04s سال گذشته ارتقا یافته است. گلکسی A05s یک سلفی 13 مگاپیکسلی f/2.0 دارد که متأسفانه، اما کاملاً مورد انتظار، هنوز فوکوس ثابت است. دوربین اصلی گلکسی A05s به طور پیش‌فرض عکس‌های باندی را با وضوح کمی بیش از 12.5 مگاپیکسل می‌گیرد. این عکس ها به طرز شگفت انگیزی خوب به نظر می رسند. جزئیات زیادی در قاب وجود دارد و با وجود اینکه رگه هایی از تیز شدن اضافی قابل مشاهده است، به هیچ وجه بیش از حد نیست. اگرچه شاخ و برگ و چمن کمی نرم و گل آلود به نظر می رسند. رنگ ها عمدتا طبیعی و واقعی هستند.

تا آنجایی که برخی از ویژگی‌های کمتر مطلوب، نویز و دانه‌ریزی کمی در سراسر فریم وجود دارد. به ویژه در سطوح یکنواخت قابل توجه است. همچنین، محدوده دینامیکی می‌تواند بسیار بهتر باشد، زیرا جزئیات در حال حاضر در سایه‌ها خرد می‌شوند. در حالی که می توانید دوربین اصلی را مجبور کنید در حالت 50 مگاپیکسلی عکس بگیرد، ما سودمندی چنین عملی را زیر سوال می بریم. این عکس‌های بسیار بزرگ‌تر و کار کردن با آنها سخت‌تر، جزئیات بیشتری نسبت به عکس‌های معمولی 12.5 مگاپیکسلی ندارند. آنها به طور قابل توجهی کمتر پردازش و شارپ می شوند، که ظاهر طبیعی تری را ایجاد می کند، اما همچنین باعث می شود همه چیز نرم تر به نظر برسد.

شایان ذکر است که برخلاف حالت پیش‌فرض دوربین Binned که برای گرفتن عکس‌ها بسیار کند است، حالت 50 مگاپیکسلی بسیار سریع‌تر است. این ممکن است تنها دلیلی باشد که به آن بروید. در اینجا نحوه مقابله سامسونگ گلکسی A05s در مقابل رقبا در پایگاه داده گسترده مقایسه عکس ما آمده است. رابط کاربری ثبت عکس دارای یک کلید زوم 2 برابری است. دوربین اصلی دارای وضوح کافی برای تطبیق زوم دیجیتال و برش است. این عکس ها بسیار مناسب به نظر می رسند و بسیار نزدیک به همتایان 1x خود هستند. جزئیات تقریباً مشابه هستند و رنگ ها نیز همینطور. نویز و محدوده دینامیکی همچنان نقاط دردناک هستند.

گلکسی A05s فاقد دوربین فوق عریض است که به طور قابل توجهی به کاربرد کلی آن آسیب می رساند. با این حال، حداقل یک دوربین ماکرو اختصاصی دریافت می‌کنید که با وجود رزولوشن محدود 2 مگاپیکسلی، عکس‌های شگفت‌آور خوبی می‌گیرد. البته نمی توان انتظار معجزه داشت، اما جزئیات و رنگ ها خوب هستند. سامسونگ گلکسی A05s می‌تواند در دوربین پشتی خود با سرعت 1080p@60fps و در سلفی با سرعت 1080p@30fps فیلم‌برداری کند. به‌طور پیش‌فرض، ویدیو در قالب استاندارد AVC (h.264) با نرخ بیت در حدود 17 مگابیت در ثانیه و جریان صوتی استریو 48 کیلوهرتز AAC در یک ظرف MP4 ذخیره می‌شود. همچنین گزینه ای برای کدگذاری HEVC (h.265) و صرفه جویی در فضا وجود دارد.

سامسونگ گلکسی A05s در شرایط کم نور به شدت با مشکل مواجه می شود. جزئیات این عکس‌ها از دوربین اصلی نه چندان بد است و نه رنگ‌ها. منابع نور حتی به خوبی مدیریت می شوند. نویز یک مشکل اصلی در این عکس ها است، به خصوص در سطوح یکنواخت. محدوده دینامیکی نیز می‌تواند بهتر باشد، زیرا بیشتر جزئیات در نواحی تاریک‌تر خرد می‌شوند.

می توانید از حالت شب در دوربین اصلی گلکسی A05s استفاده کنید. کمی ترکیبی است؛ از یک طرف، حالت شب بیشتر نویز را پاک می کند و به طور قابل توجهی فریم را روشن می کند و جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک نشان می دهد. با این حال، از طرف دیگر، برخی از جزئیات در پردازش گم می شوند و “نقاشی” می شوند. همچنین، منابع نور در حالت شب خیلی بهتر مدیریت نمی شوند.

جمع بندی

سامسونگ تلاش بیشتری برای به روز رسانی گلکسی A05s در سال جاری انجام داده است. ما از انتقال به فول اچ دی پلاس برای رزولوشن نمایشگر، حافظه داخلی 128 گیگابایتی بالاتر (البته هنوز eMMC)، وضوح بالاتر و دوربین سلفی 1080p و حرکت به سمت شارژ 25 واتی قدردانی می کنیم. همه اینها ارتقاهای ارزشمند و قابل توجهی نسبت به گلکسی A04s هستند.

در حالی که از نظر فنی، چیپست اسنپدراگون 680 نیز در ستون ارتقاء قرار می گیرد، نمی‌توانیم بگوییم که از گنجاندن آن در گوشی‌های 2023 استقبال می‌کنیم، به خصوص نه در ترکیب با حافظه eMMC. واقعیت این است که گلکسی A05s به طرز قابل توجهی کند است. حتی نسخه هسته‌ای One UI برای ارائه انیمیشن‌ها و انتقال‌های روان تلاش می‌کند. واضح است که هرگز واقعاً دچار لکنت نمی‌شود، اما تجربه‌ای بیش از حد خوشایند نیست، تنها با کاهش زمان پاسخ پیکسلی نمایشگر بدتر می‌شود.

بلندگوی منفرد در گلکسی A05s نیز چیزی برای تلفن خانگی نیست. این گوشی همچنین فاقد NFC است و چندین سنسور در فهرست آن وجود ندارد. تنظیمات دوربین همچنان از نظر تطبیق پذیری محدود است زیرا نه فوق عریض و نه تله فوتو وجود دارد. و در حالی که در نور خوب عملکرد مناسبی دارد، عملکرد دوربین اصلی در نور کم اغلب ناامید کننده است.

اسلات کارت microSD اختصاصی و جک 3.5 میلی‌متری صدا هر دو بسیار زیبا هستند، اما به سختی مختص گلکسی A05s هستند و برای جبران برخی از مشکلات اصلی‌تر دیگری که با آن مواجه شده‌ایم کافی نیستند. اگر واقعاً یک سامسونگ با این قیمت می‌خواهید، بسته به محل زندگی و بودجه‌تان، احتمالاً به جای آن گلکسی A14 5G یا A24 4G خریداری خواهید کرد.

مزایا

  • طراحی زیبا با کیفیت ساخت خوب
  • عمر باتری خوب
  • عملکرد مناسب دوربین در نور روز
  • حافظه قابل ارتقا با اسلات اختصاصی microSD

معایب

  • LCD کم رنگ با شبح و نرخ تازه سازی ثابت
  • بدون NFC، ژیروسکوپ، مغناطیس سنج یا قطب نما
  • بلندی متوسط بلندگو.
  • چیپست اسنپدراگون 680 عملکرد نسبتا ضعیفی با کاهش سرعت رابط کاربری دارد
  • عملکرد نسبتا ضعیف دوربین در نور کم
  • بدون لرزشگیر ویدیو
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *