گجت و پوشیدنی

گلکسی واچ 3 برخی فیس های جدید One UI Watch 5 را دریافت کرد

آپدیت One UI Watch 5 سامسونگ در اوایل سال جاری با سری گلکسی واچ 6 عرضه شد و به آرامی به سری گلکسی واچ 4 و 5 راه یافت. ساعت‌های هوشمند قدیمی‌تر که سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کنند، هرگز این به‌روزرسانی را دریافت نمی‌کنند، اما از طرف دیگر، سامسونگ چند ماه پیش تأیید کرد که گلکسی واچ 3 و اکتیو 2 برخی از جدیدترین واچ‌فیس‌ها را دریافت خواهند کرد.

بالاخره آن زمان، حداقل برای گلکسی واچ 3 فرا رسیده است. یک به روز رسانی جدید در حال ارائه بوده و دو واچ فیس جدید قرض گرفته شده از آخرین نسخه One UI را به ارمغان می آورد: Stretched Time و Perpetual. این به‌روزرسانی دارای نسخه‌های فریمور R840XXU1DWK2 / R850XXU1DWK2 بوده و در اروپا عرضه می‌شود. سیستم عامل تایزن در نسخه 5.5.0.2 بدون تغییر باقی می ماند. به نظر نمی رسد گلکسی واچ اکتیو 2 هنوز این واچ فیس های جدید را دریافت کند.

اگرچه سامسونگ گفته است که حداقل سه سال از آنها پشتیبانی خواهد کرد، اما زمان به آنها نزدیک شده است. گلکسی واچ 2 اکتیو در سال 2019 معرفی شد و واچ 3 یک سال بعد عرضه شد. این دو واچ فیس قرض گرفته شده از One UI Watch 5 ممکن است آخرین ویژگی‌هایی باشند که این ساعت‌های هوشمند قدیمی دریافت می‌کنند، اما تا زمانی که سری گلکسی واچ 7 در سال آینده عرضه نشود، با قطعیت از آن مطلع نخواهیم شد.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا