لپ تاپ

لپ‌تاپ‌های ال جی Gram Pro 2024 با اینتل Core Ultra معرفی شدند

ال‌جی از جدیدترین سری لپ‌تاپ‌های خود به نام LG Gram Pro با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی رونمایی کرد. این سری شامل دو مدل، نسخه استاندارد، و همه کاره ال‌جی Gram Pro 360 است که هدف آن ارائه طیف متنوعی از گزینه‌ها به کاربران می باشد. این لپ تاپ ها مجهز پردازنده Intel Core Ultra 7 هستند که با واحد پردازش عصبی اختصاصی برای AI-Boost ترکیب شده است. این ادغام به دستگاه اجازه می دهد تا بدون نیاز به اتصال به شبکه، عملیات هوش مصنوعی مستقل را اجرا کند و عملکرد کلی دستگاه را افزایش دهد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این سری، معرفی عملکرد AI Gram Link است که به اشتراک گذاری یکپارچه فایل با حداکثر 10 دستگاه اندروید و iOS را تسهیل می کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را با استفاده از صفحه‌کلید و ماوس لپ تاپ کنترل کنند و راحتی و اتصال را افزایش دهند. با توجه به گزینه های گرافیکی، کاربران می توانند کارت گرافیک Nvidia RTX 3050 را با حافظه ویدیویی 4 گیگابایتی GDDR6 انتخاب کنند. طبق گزارش ها، همکاری با یک برنامه تولید تصویر هوش مصنوعی به کارت اجازه می دهد تا 5 تصویر در ثانیه به دست آورد. این سری دارای صفحه نمایش WQXGA+ (2880 x 1800) با حداکثر نرخ تازه سازی 144 هرتز است.

نسخه 16 اینچی، کارت گرافیک RTX 3050 داشته و نمایه باریکی با ضخامت 12.4 میلی‌متر دارد که 21 درصد نازک‌تر از نسخه قبلی خود است. با وزن تنها 1.19 کیلوگرم، طراحی سبک وزن را با ویژگی های کاربردی مانند فن های دوگانه و افزایش 58 درصدی مساحت لوله حرارتی ترکیب می کند. LG Gram Pro 360، یک نسخه 2 در 1، دارای فلسفه طراحی سبک وزن است که ضخامت آن 12.4 میلی متر و وزن آن 1.39 کیلوگرم است. دارای یک صفحه نمایش لمسی و دارای یک قلم اختصاصی با پشتیبانی از شارژ بی سیم برای راحتی بیشتر کاربر است.

قیمت سری گرام پرو ال جی بر اساس اندازه صفحه نمایش، کارت گرافیک و مشخصات حافظه متفاوت است. LG Gram Pro استاندارد بین 1958 دلار و 2574 دلار قیمت دارد، در حالی که LG Gram Pro 360 بین 2112 دلار تا 2459 دلار است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا