مایکروسافت دقایقی پیش در رویداد معرفی محصولات سرفیس از سرفیس گو 3 پرده برداشت. بزرگ‌ترین تفاوت این دستگاه 10.5 اینچی نسبت به نسل قبلی استفاده از پردازنده‌های جدید اینتل است. مایکروسافت می‌گوید این تراشه قدرت سرفیس گو را نسبت به نسل قبلی 60 درصد افزایش می‌دهد.

سرفیس گو 3 از نظر ظاهری هیچ فرقی با نسل قبلی ندارد. این دستگاه با ویندوز 11 به بازار می‌آید و برای شناسایی چهره کاربر در هنگام ورود به ویندوز از سرویس Windows Hello پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت سرفیس گو 3 را به عنوان محصولی هوشمند برای خانواده در نظر گرفته است. والدین با این دستگاه می‌توانند برای فرزندان خود حساب‌های کاربری جداگانه بسازند و روی فعالیت‌های آن‌ها کنترل داشته باشند.

سرفیس گو 3 دارای نمایشگر لمسی پیکسل سنس با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل است. همچنین مجهز به 4 گیگابایت رم و درگاه USB-C می باشد. از آن‌جایی که نسل جدید سرفیس گو با نسل قبلی فرقی ندارد، انتظار می‌رود که سرفیس گو ۳ را با همین مشخصات ببینیم و عمر باتری آن حدود 10 ساعت باشد. سرفیس گو 3 بدنه‌ای از جنس آلیاژ آلومینیوم خواهد داشت و از تراشه TPM 2.0 بهره خواهد برد. وزن این لپ‌تاپ 544 گرم است و ضمن پشتیبانی از صدای دالبی دو میکروفون دارد. سرفیس گو 3 در مدل‌های 64 و 128 گیگابایتی SSD عرضه می‌شود و یک مدل 256 گیگابایتی هم خواهد داشت.

نسخه وای فای سرفیس گو 3 با پردازنده پنتیوم، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت پایه 400 دلار روانه بازار می‌شود. مدل Core i3 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 630 دلار فروخته خواهد شد. قیمت مدل LTE هم 100 دلار از مدل‌های وای‌فای گران‌تر خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *