نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اپلیکیشن اختصاصی کوپایلت را برای اندروید منتشر کرد

مایکروسافت بی سر و صدا و بدون هیاهو، یک اپلیکیشن جدید Copilot را برای اندروید منتشر کرد و به کاربران روش جدیدی برای تعامل با دستیار مجهز به هوش مصنوعی و ویژگی های آن ارائه کرد. این اپلیکیشن که توسط کاربری در شبکه ایکس مشاهده شد، اکنون برای دانلود از گوگل پلی استور در دسترس است، و فهرست این اپلیکیشن نشان می دهد که حدود یک هفته پیش وارد مارکت شده است.

برنامه جدید Copilot برای اندروید چیز جدیدی نیست؛ در نگاه اول، شبیه به اپلیکیشن بینگ چت است که همچنان به شما امکان می دهد به همان ویژگی های چت دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید از Copilot در مرورگر مایکروسافت اج برای اندروید، SwiftKey، اسکایپ و غیره استفاده کنید.

نسخه اندروید کوپایلت  از بسیاری از ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند (همچنین می‌توانید بین تم‌های روشن و تاریک جابه‌جا شوید) که از قبل در دسکتاپ در دسترس هستند. می‌توانید سؤالات پیچیده بپرسید، با استفاده از DALL-E 3 تصاویر ایجاد کنید، پیش‌نویس اسناد یا ایمیل‌ها را انجام دهید، یا فقط در مورد هر چیزی یک مکالمه معمولی داشته باشید. علاوه بر این، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد GPT-4 را که اخیراً اضافه شده خاموش یا روشن کنید.

اپلیکیشن مایکروسافت کوپایلت در حال حاضر فقط در اندروید در دسترس است. با این حال، کاربران iOS نباید احساس رها شدن کنند زیرا همان قابلیت‌ها هنوز از طریق برنامه بینگ قابل دسترسی هستند، که می‌توانید با استفاده از این لینک آن را از اپ استور دانلود کنید. اگر گوشی هوشمند اندرویدی دستگاه اصلی شماست و می‌خواهید اپلیکیشن جدید Copilot را امتحان کنید، آن را به صورت رایگان از گوگل پلی استور دریافت کنید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا