موبایل و تبلت

ایسوس ذنفون 10 آپدیت اندروید 14 را دریافت کرد

ایسوس شروع به عرضه به‌روزرسانی پایدار اندروید 14 برای Zenfone 10 کرده است. این به‌روزرسانی اکنون به مدل‌های جهانی، از جمله مدل‌های فروخته شده در اتحادیه اروپا رسیده است. برای دریافت به‌روزرسانی، ذن فون 10 شما باید روی نرم‌افزار نسخه 33.0220.0220.101 باشد.

پس از دانلود به روز رسانی 1.3 گیگابایتی و نصب آن، روی نسخه نرم افزار 34.1004.0204.65 خواهید بود. مثل همیشه، به‌روزرسانی بر اساس شماره سریال گوشی ها به صورت دسته‌ای منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است چند روز طول بکشد تا به تمام واحدهای ذن فون 10 برسد.

اگر هنوز اعلان به‌روزرسانی را ندیده‌اید، می‌توانید با رفتن به Settings > System > System updates، به‌روزرسانی را به‌صورت دستی بررسی کنید. ایسوس اکیداً به شما توصیه می کند قبل از ادامه از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، زیرا ظاهراً “برخی از برنامه های شخص ثالث هنوز با اندروید 14 سازگار نیستند”.

این تغییرات به بهینه‌سازی اتصال بلوتوث، رفع مشکلات اکو تماس با بلندگو، روش جدیدی برای نمایش میزان مصرف باتری “برای مشاهده مصرف برنامه در بخش‌ها”، پشتیبانی از مجوز جدید “عکس‌ها و ویدیوها” و انتخابگر عکس جدید سیستم اشاره می‌کند. شما همچنین سفارشی‌سازی رنگ و روشنایی ویجت ساعت را در صفحه قفل دریافت می‌کنید.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا