نرم افزار و اینترنت

اپلیکیشن Samsung Phone برای لپ تاپ های گلکسی بوک منتشر شد

سامسونگ اپلیکیشن Samsung Phone را برای دستگاه های خود با سیستم عامل ویندوز منتشر کرده است. این اپلیکیشن هنگام متصل شدن با گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی، ارسال پیامک و تماس با لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک را آسان‌تر می‌کند. این ویژگی‌های تداومی مانند آیفون-مک را به گوشی های هوشمند گلکسی و لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک می‌آورد.

اپلیکیشن Samsung Phone اکنون در مایکروسافت استور برای رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز 10 یا 11 در دسترس است. البته محدود به لپ‌تاپ‌های خود سامسونگ است و همچنین سری گلکسی بوک 4 که چند روز پیش معرفی شد. در توضیحات اپلیکیشن آمده است: “دیگر تماس مهمی را از دست ندهید. از شماره تلفن و طرح تلفن همراه گوشی گلکسی خود برای برقراری و دریافت تماس در رایانه خود استفاده کنید.”

از توضیحات آن، به نظر می رسد که به کاربران گوشی های هوشمند گلکسی اجازه می دهد تا از همان شماره تلفن خود در لپ تاپ گلکسی بوک خود استفاده کنند. از آنجایی که لپ‌تاپ‌های گلکسی بوک 4 سیم‌کارت الکترونیکی ندارند، نحوه استفاده از همان شماره گوشی هوشمند مشخص نیست، زیرا ورود به همان حساب سامسونگ باید برای تسهیل تداوم تماس ها و پیامک ها کافی باشد.

از اسکرین شات‌ها، به نظر می‌رسد که اپلیکیشن اعلان‌های پاپ‌آپ تماس‌ها را هنگام ورود به گوشی هوشمند گلکسی نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند به تماس‌ها پاسخ دهند یا رد کنند و حتی یک پیام سریع از آن پنجره پاپ‌آپ ارسال کنند. طراحی UI شبیه به One UI است که در گوشی های هوشمند و تبلت های گلکسی سامسونگ استفاده می شود. کاربران از قبل می توانستند از برنامه Windows Phone Link برای بررسی گزارش تماس‌ها و پیام‌ها از هر تلفن هوشمند اندرویدی در رایانه ویندوزی خود استفاده کنند. آنها همچنین می توانند هنگامی که تلفن اندرویدی آنها از طریق بلوتوث با رایانه ویندوزی آنها متصل شده، تماس بگیرند.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا