لپ تاپ

با لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک 3 گو آشنا شوید

سامسونگ لپ تاپ جدید مقرون به صرفه Galaxy Book 3 Go را با سیستم عامل ویندوز 11 و اتصال 5G عرضه کرد. این لپ تاپ جانشین گلکسی بوک 2 گو بوده که سال گذشته عرضه شد و دارای همان پردازنده اسنپدراگون است که مدل جدیدتر را تامین می کند. مشخص نیست که Galaxy Book 3 Go چه ویژگی های جدیدی را در مقایسه با نسخه قبلی خود به ارمغان می آورد. از آنچه می توانیم بگوییم، این است که فقط یک گلکسی بوک 2 گو بوده که دوباره بسته بندی شده و برای تکمیل مجموعه گلکسی بوک 3 عرضه شده است.

گلکسی بوک 3 گو در کره جنوبی 430 دلار قیمت دارد و از 2 ژانویه 2023 در دسترس خواهد بود. این لپ تاپ برای دانش آموزان و به عنوان یک لپ تاپ ثانویه برای مراجعه کنندگان اداری طراحی شده است. سامسونگ گلکسی بوک 3 گو را به صفحه نمایش 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن Full HD و پوشش ضد تابش نور تجهیز کرده است. در بخش پردازش، لپ تاپ مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 بوده که با فرآیند 6 نانومتری TSMC توسعه یافته است.

این لپ تاپ با 4 گیگابایت رم LPDRRx و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eUFS ارائه شده و سیستم عامل ویندوز 11 خانگی را اجرا می کند. همچنین دارای چندین ویژگی اکوسیستم گلکسی از جمله سوئیچ خودکار Buds، Multi Control، Second Screen و Quick Share است. همچنین دارای 5G، وای فای 6E و بلوتوث 5.1 برای اتصال بی سیم است. گزینه های اتصال سیمی شامل یک پورت USB Type-A، دو پورت USB Type-C و یک جک ترکیبی هدفون + میکروفون با کانکتور 3.5 میلی متری است. گلکسی بوک 3 گو شارژ سریع 45 واتی دارد و پس از 30 دقیقه شارژ می‌تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد.

منبع
sammobile
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا