صوتی و تصویری

ال جی یک پنل 480 هرتز OLED در CES 2024 به نمایش می گذارد

ال‌جی به تازگی اعلام کرده که نمایشگر گیمینگ جدید 27 اینچی 480 هرتزی QHD OLED را به نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس می‌آورد که این شرکت آن را ابتدا یک صنعت و “عصر جدید OLEDs” می‌نامد. این پنل توسط LG Display توسعه داده شده، بنابراین در واقع برای خرید در دسترس نخواهد بود. در عوض، این فناوری برای استفاده در مانیتورهای بازی های آینده به شرکت های دیگر فروخته می شود.

این مانیتور OLED جدید دارای وضوح QHD (2560×1440) و زمان پاسخگویی فقط 0.03 میلی‌ثانیه است که ال‌جی می‌گوید سریع‌ترین پنل موجود در بازار امروز است. ال‌جی همچنین قول بهبود کیفیت تصویر را از طریق فناوری META اختصاصی این شرکت می‌دهد که نباید با متای دیگر اشتباه گرفته شود. این فناوری از یک آرایه لنز میکرو برای به حداکثر رساندن انتشار نور از پنل OLED و به حداقل رساندن بازتاب های خارجی استفاده می کند. این امر به ویژه در هنگام پیمایش در محیط های گیم پلی تاریک تر از حد متوسط مفید است.

این شرکت می‌گوید صفحه‌نمایش “کم‌ترین میزان نور آبی در صنعت” را ساطع می‌کند و تقریباً نیمی از میزان LCDهای استاندارد ساطع می‌شود. البته این برای به حداقل رساندن خستگی چشم مفید است، اما در کاهش سوسو زدن نیز موثر است. ال‌جی دیسپلی می‌گوید این پنل در نیمه اول سال در محصولات نمایش داده می‌شود، اگرچه هنوز شرکت‌های شریک معرفی نشده‌اند. این تنها پنل 480 هرتزی نیست که ال‌جی در نمایشگاه CES امسال به نمایش می گذارد.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا