گجت و پوشیدنی

اولین هدفون پریمیوم حذف نویز فعال JLab تنها 80 دلار قیمت دارد

JLab با ایربادز و هدفون های خود برای کیفیت صدای خوب با قیمت های بسیار مقرون به صرفه، سابقه ثابتی دارد. در نمایشگاه CES 2024، این شرکت اولین هدفون پریمیوم خود را با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) معرفی کرد، اما قیمت آن را فقط 80 دلار پایین نگه می دارد.

با وجود سرمایه گذاری مقرون به صرفه، JLab بسیاری از ویژگی ها را کاهش نداد زیرا هدفون بی سیم JBuds Lux ANC دارای عمر باتری طولانی، بلوتوث چند نقطه ای، EQ قابل تنظیم، صدای فضایی، Google Fast Pair و ویژگی شارژ سریع است. JLab می‌گوید JBuds Lux درایورهای 40 میلی‌متری مشابه هدفون‌های پرچمدار شرکت‌هایی مانند بوز، سونی و دیگران دارد.

این شرکت همچنین توضیح داد که این کامپوننت ها قادر به پاسخگویی فرکانسی 20 تا 20 کیلوهرتز هستند که رایج ترین خشم برای هدفون است و در نتیجه قول “کیفیت صدای استثنایی” را می دهد. از نظر حذف نویز فعال، JBuds Lux می‌تواند با گزینه خاموش کردن یا استفاده از حالت Be Aware (شفافیت) نویز را تا 25 دسی بل کاهش دهد و سطوح از طریق برنامه JLab قابل تنظیم هستند. شما می توانید EQ را با آن نرم افزار به طور کامل پیکربندی کنید یا یکی از سه پیش تنظیم صوتی را انتخاب کنید. JBuds Lux همچنین از صدای فضایی و بلوتوث LE پشتیبانی می کند.

باتری درون JBuds Lux حدود 40 ساعت با روشن بودن حذف نویز فعال و 70 ساعت در حالت غیرفعال دوام می آورد. بلوتوث 5.3 با اتصال چند نقطه‌ای، مانند Google Fast Pair و ویژگی شارژ سریع 10 دقیقه‌ای که به شما چهار ساعت پخش می‌دهد، راحتی را اضافه می‌کند. JLab طراحی تاشو را برای ذخیره سازی آسان، با پدهای گوش بالشتکی و کنترل های پخش فیزیکی انتخاب کرد. هدفون JBuds Lux ANC هم اکنون از JLab برای پیش خرید در دسترس است. گزینه های رنگ سفید، خاکستری و سبز قرار است در اواخر فوریه ارسال شوند در حالی که نسخه بنفش در ماه مارس وارد بازار می شود.

قبل از شروع رسمی CES، شرکت JLab مجموعه جدیدی از ایزبادز مقرون به صرفه را نیز معرفی کرد. نسل سوم JBuds ANC (60 دلار) می‌تواند هفت ساعت استفاده را با حذف نویز روشن و با تقریباً چهار شارژ کامل در کیس مدیریت کند. با ANC خاموش، می‌توانید تا 9 ساعت از هدفون و 33 ساعت دیگر در کیس انتظار داشته باشید. همانطور که JLab در مدل‌های قبلی این کار را انجام داده، کیس شارژ در اینجا هنوز به اندازه یک درایو فلش است و یک سیم USB-C متصل برای ذخیره‌سازی دور می‌شود.

کنترل‌های لمسی داخلی هم پخش و هم تماس‌ها را کنترل می‌کنند، به‌علاوه JLab می‌گوید که در داخل برنامه‌اش قابل تنظیم هستند. پروفایل های صدا را نیز می توان با تغییر EQ یا با استفاده از پیش تنظیم صوتی مطابق با اولویت های شما تنظیم کرد. این شرکت حالت گوش دادن ایمن را در نظر گرفته که حداکثر میزان صدا را در محدوده های توصیه شده توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) حفظ می کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا