نرم افزار و اینترنت

سامسونگ از ویژگی های جدید تایزن و اکوسیستم برای سال 2024 رونمایی کرد

پیش از CES 2024، سامسونگ از ترکیب تلویزیونی 2024 خود و یک سیستم عامل بهبود یافته تایزن با تمرکز بر افزایش تجربه تلویزیون خانگی رونمایی کرده است. تایزن یک سیستم عامل منبع باز و مبتنی بر لینوکس بوده  که توسط شرکت برای دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند، ساعت های هوشمند، تلویزیون های هوشمند و سایر لوازم هوشمند توسعه یافته است.

Tizen OS شخصی شده و رابط TV Plus اصلاح شده

سیستم عامل جدید Tizen 2024 بر شخصی‌سازی از طریق هوش مصنوعی تأکید می‌کند و محتوا و خدمات سفارشی‌سازی‌شده را برای اعضای خانواده از طریق پروفایل‌های فردی در تلویزیون‌های هوشمندشان ممکن می‌سازد. سامسونگ رابط TV Plus خود را با صفحه اصلی بازطراحی شده برای ناوبری بهبود یافته و کشف سریعتر محتوا اصلاح کرده است. اکنون با حساب‌های سامسونگ متصل می‌شود و توصیه‌های محتوای شخصی‌شده و دسترسی راحت به کانال‌های ترجیحی بر اساس سابقه مشاهده را ارائه می‌دهد.

بهبودهای بازی و اکوسیستم به روز شده

در زمینه بازی، سامسونگ با Performance Designed Products (PDP) همکاری کرده تا یک کنترلر بی سیم طراحی شده ویژه برای Samsung Gaming Hub منتشر کند. این کنترلر دارای ویژگی هایی مانند باتری داخلی قابل شارژ با 40 ساعت زمان پخش، اتصال بلوتوث 30 فوتی و دکمه های اختصاصی برای بازی و کنترل صدا تلویزیون است.

اکوسیستم به روز شده سامسونگ حول تجربیات مرتبط و فراگیر می چرخد و Samsung Daily+ به عنوان یک هاب مرکزی عمل می کند. این ترکیبی از آموزش های شخصی، خدمات بهداشت از راه دور، تماس های ویدیویی و راه حل های کامپیوتر از راه دور است. از جمله موارد جدید اضافه شده می توان به Workout Tracker و TechnoGym و محتوای تناسب اندام F45، جلسات تناسب اندام زنده FlexIt و مشاوره دامپزشکی Tail اشاره کرد.

قابلیت اتصال و دسترسی بدون درز

سامسونگ ویژگی‌های ارتباطی از جمله مولتی کنترل را معرفی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد چندین صفحه را با یک صفحه کلید یا ماوس بلوتوث مدیریت کنند تا کارایی کار از خانه بهبود یابد. جدیدترین تلویزیون های سامسونگ همچنین سازگاری بین دستگاه ها را افزایش می دهند و اتصال یکپارچه بین تلویزیون ها، گوشی های هوشمند و ابزارهای پوشیدنی را ساده می کنند.

این شرکت همچنین پلاگین SmartThings Mobile را معرفی می کند که تلفن های هوشمند را به ریموت های همه کاره برای اپلیکیشن ها و سرویس های جدید تبدیل می کند. آنها همچنین ویژگی 360 Audio را برای تجربه‌های صوتی فراگیر به تلویزیون‌ها گسترش می‌دهند و Vibrary به کاربران اجازه می‌دهد از تصاویر و موسیقی با کیفیت بالا هم از تلویزیون و هم از دستگاه‌های تلفن همراه خود لذت ببرند.

سامسونگ دسترسی را با ویژگی‌های نوآورانه‌ای مانند زیرنویس صوتی، که از هوش مصنوعی و OCR برای ارائه راهنمایی صوتی برای زیرنویس‌های تعبیه‌شده مستقیماً روی تلویزیون استفاده می‌کند، در اولویت قرار می‌دهد. آنها همچنین برنامه Remote for Barrier Free را برای کمک به کاربران دارای معلولیت ارائه می دهند و حالت Relumino Together با هوش مصنوعی را برای کمک به افراد کم بینا معرفی می کنند.

به طور کلی، مجموعه تلویزیون‌های 2024 سامسونگ و به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل تایزن تجربه سرگرمی خانگی شخصی‌تر، متصل‌تر و فراگیرتری را ارائه می‌دهند. سامسونگ با تمرکز بر بازی، تناسب اندام و دسترسی، تلویزیون های خود را مرکز خانه های هوشمند قرار می دهد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا