چند روز پیش بود که شاهد رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ شامل گلکسی اس 20، اس 20 پلاس و اس 20 اولترا بودیم. در حال حاضر سامسونگ لوازم جانبی این گوشی ها را ارائه کرده است. این شرکت به تازگی از دو پاوربانک 10 هزار میلی آمپر ساعتی و یک شارژر خودرو با توان 45 واتی رونمایی کرده است.

پاوربانک اولی سامسونگ به پد شارژ وایرلس Qi مجهز بوده که می توان دستگاه ها را با حداکثر سرعت 7.5 وات از طریق دو پورت USB Type-C که خروجی حداکثر تا 25 وات از طریق USB PD شارژ کند. پاوربانک دوم فاقد قابلیت پد شارژ معکوس Qi بوده و به جای یکی از درگاه های USB-C از USB-A استفاده شده، اما حداکثر توان خروجی شارژ 25 واتی در هر پورت را ارائه می دهد. احتمالاً این تنها بیش از درگاه USB-C قابل دستیابی از استاندارد Power Delivery است.

نسخه مجهز به پد شارژ بیسیم پاوربانک، 80 دلار قیمت داشته ولی جزئیاتی از قیمت مدل فاقد شارژ بیسیم اعلام نشده است. انتظار می رود که هر دو پاور بانک در ماه مارس به همراه سری گلکسی اس 20 در اختیار مشتریان قرار گیرد. علاوه بر این موارد، سامسونگ همچنین از یک شارژر خودرو دوال 45 واتی نیز رونمایی کرده که دارای یک پورت USB Type-C با توان خروجی 45 وات و دیگر پورت USB-A با توان خروجی 15 وات است.

این شرکت همچنین یادآوری کرده که تنها گلکسی اس 20 اولترا 5G و گلکسی نوت 10 پلاس تنها گوشی های هستند که از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می کنند. نکته مهم دیگر این است که شما باید یک کابل 5A نیز در اطراف داشته باشید تا از حداکثر شارژ استفاده نمایید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *