امنیت

این قفل درب فیلیپس کف دست شما را به کلید تبدیل می کند

فیلیپس یک قفل هوشمند جدید ایجاد کرد که به کلید یا کد نیاز ندارد و تنها چیزی که نیاز دارید دست خود است. این شرکت در جریان نمایشگاه CES 2024 از Wi-Fi Palm Recognition Smart Deadbolt جدید خود با قیمت 359.99 دلار به نمایش گذاشت که دارای یک اسکنر کف داخلی است که با تشخیص اثر کف دست منحصر به فرد شما قفل درب شما را باز می کند.

فیلیپس می گوید که قفل آن می تواند تا 50 الگوی رگ کف دست را ثبت کند و دست های متعلق به افراد در هر سنی را شناسایی کند – حتی اگر کثیف باشند. به نظر می رسد فناوری اسکن کف دست کمی راحت تر از تایپ کردن یک سنجاق یا جستجوی کلید خانه است، اگرچه این دو روش همچنان برای استفاده با این قفل هوشمند در صورت نیاز در دسترس هستند. همچنین می‌توانید قفل دستگاه را با استفاده از برنامه تلفن همراه Philips Home Access باز کنید.

در حالی که قبلاً دیده‌ایم که غول‌های فناوری مانند آمازون از فناوری اسکن کف دست برای پرداخت‌ها و تأیید سن استفاده می‌کنند، به نظر می‌رسد فیلیپس تنها شرکت بزرگی است که این ویژگی را تاکنون در قفل‌های هوشمند خود گنجانده است. به نظر می‌رسد این فناوری حتی علمی‌تخیلی‌تر از قفل‌های اسکن اثر انگشت و قفل‌هایی است که با استفاده از کلید دیجیتال ذخیره‌شده در گوشی هوشمند شما باز می‌شوند.

قفل اسکن کف دست فیلیپس نقش زنگ در را نیز دارد. یک دکمه زنگ مستقیماً زیر صفحه کلید خود قرار دارد که با فشار دادن آن، از طریق برنامه تلفن همراه فیلیپس یک اعلان به تلفن شما ارسال می کند. یک زنگ بی‌سیم نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهد وقتی کسی در خانه شما است، بشنوید. در همین حال، بخش رو به داخل دستگاه دارای حسگرهای مجاورتی است که می‌توانند زمانی را که دست به دستگیره در می‌برید حس کنند. با رسیدن به درب، قفل به طور خودکار باز می شود و هنگام خروج قفل می شود.

همچنین با Amazon Alexa و Google Assistant سازگار است و به شما امکان می دهد از دستورات صوتی برای کنترل و مدیریت قفل هوشمند استفاده کنید. فیلیپس می گوید Deadbolt هوشمند Wi-Fi Palm Recognition آن در رنگ های نیکل ساتن و مشکی مات در نیمه اول سال 2024 در دسترس خواهد بود.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا