امنیت

این قفل هوشمند می تواند چهره شما را تشخیص دهد

CES جایی است که می‌توانیم ببینیم همه آن ابزارهای فناوری جالبی که در فیلم‌ها می‌بینید به واقعیت تبدیل می‌شوند، و با جدیدترین قفل هوشمند Lockly، بالاخره تشخیص چهره به درهای جلویی ما می‌آید. بله، اکنون می توانید مانند تام کروز قفل درب ورودی خود را باز کنید. این سازنده قفل هوشمند جدیدترین محصول خود را در نمایشگاه CES 2024 این هفته به نمایش می گذارد.

قفل هوشمند 349 دلاری Lockly Visage با تشخیص چهره می تواند جایگزین قفل استاندارد شما شود و درگاه شما را به پناهگاهی با فناوری پیشرفته تبدیل کند. فقط نزدیک شوید تا در باز شود. قفل هوشمند همچنین با اپل Home Key و یک سنسور اثر انگشت برای سایر گزینه‌های ورود به خانه با فناوری پیشرفته کار می‌کند.

تشخیص چهره در حال حاضر در زنگ‌های ویدیویی وجود دارد – Apple Home و Google Home هر دو از آن پشتیبانی می‌کنند تا به شما بگویند چه کسی جلوی درب شماست – اما این اولین بار است که در یک قفل هوشمند مصرف‌کننده گنجانده می‌شود. در حالی که باز کردن قفل با اثر انگشت در حال حاضر یک گزینه محبوب در قفل‌های هوشمند است (و به نظر من ساده‌ترین و سریع‌ترین راه برای باز کردن قفل درب)، تشخیص چهره کل فرآیند را کاملاً بدون هندزفری می‌کند.

به گفته Lockly، قفل چهره از تشخیص چهره دو چشمی از طریق دو سنسور IR با وضوح 2 مگاپیکسل برای باز کردن قفل در هنگام نزدیک شدن استفاده می کند. این می تواند تا 100 پروفایل چهره را ذخیره کند، بنابراین می توانید دوستان و خانواده را نیز به صورت هندزفری وارد کنید. این شرکت می‌گوید زمانی که شما در فاصله 2.6 فوتی قرار دارید باز می‌شود و باید آن را در کمتر از 1.5 ثانیه انجام دهید.

این قفل دارای صفحه کلید دیجیتال و کارت‌ها و فوب‌های کلید RFID به‌عنوان سایر گزینه‌های دسترسی فراتر از اسکن چهره شما است. به علاوه، می توانید از یک کلید قدیمی معمولی استفاده کنید. Visage با اپلیکیشن تلفن هوشمند Lockly برای کنترل از راه دور قفل و اشتراک گذاری و مدیریت دسترسی کار می کند. همچنین دارای رادیو برای فعال کردن همه موارد فوق، از جمله Wi-Fi، بلوتوث، NFC و RFID است.

برای ادغام خانه هوشمند و دستیار صوتی، قفل در تابستان امسال با Apple Home، Amazon Alexa و Google Assistant کار خواهد کرد. این شرکت می گوید Visage با استاندارد جدید خانه هوشمند Matter سازگار است، اگرچه هنوز در انتظار صدور گواهینامه رسمی است. در مورد Matter، شرکت Lockly به قولی که در CES سال گذشته داده بود مبنی بر اضافه کردن پشتیبانی از Matter به قفل‌های موجود خود عمل می‌کند.

این شرکت اواخر امسال یک Matter Link Hub با دلار 79.99 دلار راه اندازی می کند. این یک دستگاه پلاگین است که به گفته لاکلی می‌تواند اکثر محصولات Lockly موجود از جمله Flex Touch Fingerprint Deadbolt، Access Touch و Secure Plus را وارد Matter کند. این همچنین برای اولین بار پشتیبانی Apple Home را به این قفل ها اضافه می کند. Matter Link Hub هر هاب Lockly موجودی را که استفاده می کنید با قفل خود جایگزین می کند، بنابراین به دو مورد نیاز نخواهید داشت.

Lockly همچنین اولین قفل اثر انگشت دارای گواهی Z-Wave را به عنوان مشارکت با Alarm.com ارائه کرد، به این معنی که می توانید آن را با هر سیستم امنیتی خانه مجهز به Alarm.com ادغام کنید. Lockly Guard Deadbolt Z-Wave و نسخه ای بدون دسترسی به اثر انگشت مستقیماً در دسترس نصب کنندگان حرفه ای قرار خواهد گرفت.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا