امنیت

برد 1.5 مایلی این دوربین امنیتی برای عمارت وسیع شما عالی است

شرکتی به نام Abode یک دوربین امنیتی جدید در فضای باز به نام Abode Edge منتشر کرده تا 1.5 مایل برد دید دارد و برای قرار دادن در حیاط خلوت، باغ یا هر نقطه دید بیرونی دیگر طراحی شده است.

این سیستم از طریق Wi-Fi HaLow کار می کند، یک نسخه کم مصرف از Wi-Fi که می تواند به مسافت های طولانی تر (اما با نرخ بیت بسیار پایین تر) برسد و برای دستگاه های IoT در نظر گرفته شده است. هر دوربین امنیتی دارای یک ایستگاه پایه است که داخل خانه شما می رود. دوربین از طریق HaLow به ایستگاه پایه متصل می شود، سپس ایستگاه پایه با استفاده از Wi-Fi سنتی به روتر خانگی شما متصل می شود.

HaLow اولین بار در سال 2016 معرفی شد، اما از آن زمان استفاده بسیار کمی از آن دیده شده است. این ممکن است اکنون با همکاری Morse Micro – شرکتی که پشت تراشه Wi-Fi HaLow Abode Edge قرار دارد – با سایر فروشندگان برای معرفی دوربین‌های امنیتی IP داخلی و خارجی در CES امسال که از این استاندارد بهره می‌برند، تغییر کند.

اما چرا Wi-Fi HaLow؟ با توجه به اینکه انرژی بسیار کمی مصرف می کند و می تواند مسافت های طولانی را انتقال دهد، شرکت ها در حال بررسی استفاده از Wi-Fi HaLow برای مناطق دورافتاده و اهداف کشاورزی، مانند نظارت بر گاو هستند. دوربین Abode’s Edge دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که به گفته Abode می تواند تا یک سال دوام بیاورد.

این دوربین شامل یک حسگر حرکتی مادون قرمز یکپارچه است که به طور خودکار رویدادهای مهم را ضبط می کند – اما همچنین زمانی که هیچ چیز زیادی در جریان نیست به حالت خواب عمیق باز می گردد. دوربین Abode Edge همچنین با نرم افزار هوش مصنوعی از فروشنده استرالیایی هوش مصنوعی Xalient یکپارچه شده و به آن توانایی تشخیص چهره، تشخیص اشیا و تشخیص ناهنجاری (مانند تصادفات رانندگی یا آب و هوای بد) را می دهد.

ویژگی تشخیص چهره می تواند چهره بازدیدکنندگان آشنا را از بازدیدکنندگان ناشناس متمایز کند و به صاحبان خانه در مورد هر گونه تازه واردی که در مجاورت وارد شده اند هشدار دهد. کاربران Abode می‌توانند تا 10 روز سابقه ویدیویی دسترسی داشته باشند و آن را دانلود کنند – که به طور قابل‌توجهی فضای ذخیره‌سازی کمتری نسبت به 60 یا حتی 180 روز مشاهده شده در سایر سیستم‌های امنیتی محبوب دارد.

برای مشاهده فیلم زنده، دانلود کلیپ ها و دسترسی به ویژگی های هوش مصنوعی، کاربران Abode باید در یک برنامه ماهانه مشترک شوند. اشتراک تک دوربین به 3.99 دلار در ماه می رسد، در حالی که تعداد نامحدودی از دوربین ها 6.99 دلار در ماه به شما باز می گردد. انتظار می رود دوربین Abode Edge در اواخر سه ماهه اول سال 2024 عرضه شود و قیمت آن 199.99 دلار است.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا