MSI در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس یک دستگاه بازی دستی به نام Claw را معرفی کرد و برخلاف بزرگ‌ترین رقبای خود Steam Deck و ASUS ROG Ally، به جای پردازنده‌های AMD از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کند. Claw بر روی تراشه‌های Core Ultra جدید اینتل اجرا می‌شود و با فناوری XeSS اینتل ادغام شده، که از الگوریتم‌های ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی برای تقویت FPS برای تجربه بازی روان استفاده می‌کند. MSI می‌گوید که به کاربران اجازه می‌دهد حتی از بازی‌های AAA با منابع فشرده بر روی یک دستگاه دستی لذت ببرند.

این دستگاه همچنین از طراحی فناوری حرارتی MSI به نام Cooler Boost Hyperflow استفاده می‌کند که جریان هوا را به سمت خنک کردن اجزای داخلی هدایت می‌کند تا حتی پس از جلسات طولانی بازی بیش از حد گرم نشود. باتری آن در شرایط بار کاری کامل، مانند ROG Ally، دو ساعت دوام می آورد. در واقع، Claw بسیار شبیه به همتای ایسوس خود است، حتی انحناهای آن در پایین برای چسبندگی بهتر.

همچنین دارای صفحه نمایش 7 اینچی فول اچ دی با نرخ رفرش 120 هرتز است. سیستم MSI کاربران را قادر می‌سازد تا ماکروهای شخصی را برای بازی‌های خاص به‌طور کامل شخصی‌سازی کنند و به آنها امکان می‌دهد علاوه بر عناوین ویندوز روی دست، به بازی‌های اندروید نیز دسترسی داشته باشند. هنوز قیمت یا در دسترس بودن این کنسول اطلاعاتی منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *