کنسول و بازی

پلی استیشن پلاس سال 2024 را با بازی‌های رایگانی نظیر A Plague Tale: Requiem آغاز خواهد کرد.

با آغاز سال 2024، اعضای PlayStation Plus با مجموعه جدیدی از بازی‌های رایگان، از جمله بازی برجسته “A Plague Tale: Requiem” در انتظار لذت هستند. این بازی که توسط استودیو Asobo ساخته شده، چیزی بیش از یک دنباله بر نسخه قبلی خود است. این بازی یک سفر حماسی در دنیایی است که تحت تأثیر بیماری قرار گرفته است.

Joining A Plague Tale: Requiem دو عنوان برجسته دیگر از سال 2022، “Evil West” و “Nobody Saves the World” هستند. “Evil West” جذابیت غرب وحشی را با عناصر ترسناک گوتیک در قالب شوتر سوم شخص ترکیب می کند. این یک ترکیب منحصربه‌فرد است که تجربیات نوستالژیک بازی را به یاد می‌آورد و برداشتی تازه از تم‌های آشنا ارائه می‌دهد.

از سوی دیگر، Joining A Plague Tale: Requiem بازیکنان را با شخصیت تغییر شکل‌دهنده‌ای به نام Nobody آشنا می‌کند که مأموریتی را آغاز می‌کند تا یک عفونت قارچی تهدیدکننده جهان را متوقف کند. این سه بازی که هر کدام از نظر داستان و گیم پلی متمایز هستند، از 2 ژانویه برای دانلود در دسترس خواهند بود. آنها یک تجربه بازی متنوع، از روایت A Plague Tale: Requiem گرفته تا گیم پلی خلاقانه Nobody Saves the World را ارائه می دهند. چه طرفدار اکشن، ماجراجویی یا چیزی در این بین باشید، انتخاب این ماه نویدبخش چیزی برای هر گیمر است.

با این حال، با ورود بازی های جدید، بازی های قدیمی خارج می شوند. مشترکین تا اول ژانویه فرصت دارند مجموعه فعلی، از جمله “Lego 2K Drive” و “Powerwash Simulator” و “Sable” را دانلود کنند. این بازی ها در حالی که به زودی جایگزین می شوند، ساعت ها سرگرمی و تجربه های بی نظیری را به مشترکین ارائه کرده اند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا