سخت افزار

ایسوس اولین NUC را با تراشه Core Ultra 9 و گرافیک RTX 4070 معرفی کرد

ایسوس به تازگی در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از یک مینی کامپیوتر کاملاً جدید به نام ROG NUC MINI رونمایی کرد. برای افراد ناآشنا، NUC مخفف Next Unit of Compute است و به مجموعه ای از کامپیوترهای دسکتاپ فوق العاده قابل حمل و کیت های کامپیوتری عربی اشاره دارد. اینها سیستم های کاملی هستند که می توانید با یک دست آنها را نگه دارید و ROG NUC تفاوتی ندارد.

این مینی رایانه که در ابتدا با کد Scorpion Canyon شناخته می‌شود، با پردازنده‌های Intel Core Ultra 7 یا 9 و پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA RTX 4060 یا 4070 به انتخاب شما ارائه می‌شود که امکان نمایش همزمان چهار خروجی 4K را فراهم می‌کند. به لطف معماری ترکیبی عملکرد اختصاصی که هسته های الکترونیکی اضافی را برای انجام کارهای فشرده توزیع می کند، کل سیستم برای سرعت و انجام چند کار طراحی شده است. ایسوس یک طراحی شاسی بدون ابزار را وعده داده است که به کاربران امکان می دهد ارتقاها و کارهای تعمیر و نگهداری را در کمتر از 10 دقیقه تکمیل کنند.

در مورد اتصال، شما یک پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، یک درگاه Thunderbolt 4/USB-C Type-C و یک پورت USB 2.0 دارید. همچنین از WiFi 6E پشتیبانی می کند و با ویندوز 11 و لینوکس سازگار است. انعطاف پذیری سیستم عامل همیشه خوب است. ایسوس همچنین می گوید که این سیستم برای اطمینان از یکپارچگی یکپارچه با کنترلر ROG Raikiri PRO ساخته شده و با برنامه ROG Armory Crate برای ایجاد طرح های نورپردازی منحصر به فرد RGB ارائه شده است. هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن ROG NUC وجود ندارد، اما باید به زودی ارائه شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا