لپ تاپ

ایسوس نسخه جدید Zenbook Duo را با دو نمایشگر 14 اینچی OLED معرفی کرد

ایسوس در گذشته یک لپ تاپ با دو نمایشگر به نام Zenbook Duo عرضه کرده بود که شامل نسخه هایی با نمایشگر اصلی بزرگتر و صفحه نمایش ثانویه کوچکتر در بالای صفحه کلید بودند. امسال، به عنوان بخشی از سری لپ تاپ های CES 2024، ایسوس نسخه جدیدی از لپ تاپ Zenbook Duo را عرضه کرد و این بار طراحی آن تغییر کرده است.

همانطور که ایسوس در وب سایت خود فاش کرد، نسخه 2024 Zenbook Pro دارای دو صفحه نمایش 14 اینچی OLED است. شما می توانید آنها را با وضوح 1920 در 1200 با نرخ تازه سازی 60 هرتز یا با وضوح بالاتر 2880 در 1800 و نرخ تازه سازی 120 هرتز خریداری کنید. همانطور که انتظار دارید، صفحه کلید در این نسخه جدید قابل جدا شدن است. این به Zenbook Duo اجازه می دهد تا موقعیت های مختلفی داشته باشد.

می توان از آن به عنوان یک لپ تاپ معمولی استفاده کرد و صفحه دوم را پنهان کرد یا می توانید از هر دو صفحه با و بدون کیبورد استفاده کنید. نمایشگرها دارای پایه ای هستند که می توان آن ها را طوری تنظیم کرد که روی میز قرار بگیرند تا بتوانید با صفحه کلیدی شبیه به دسکتاپ کار کنید. حتی می توانید نمایشگرها را در حالت “اشتراک گذاری” صاف قرار دهید.

این لپ تاپ 3.64 پوندی مجهز به پردازنده های جدید Core Ultra اینتل، حداکثر 32 گیگابایت رم، حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD و باتری 75 وات ساعتی خواهد بود. هیچ صحبتی در مورد مدت زمان ماندگاری باتری با یک بار شارژ وجود ندارد. پورت ها شامل دو پورت تاندربولت 4، یک پورت USB، یک پورت خروجی HDMI و یک جک 3.5 میلی متری هدفون خواهند بود. طبق گزارشات، ایسوس Zenbook Duo در اواخر ژانویه در بریتانیا با قیمت پایه 1699.99 پوند عرضه خواهد شد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا