ما در طول سال‌ها ماوس‌ها و کیبوردهای رایانه‌ای با ظاهر چشمگیر را دیده‌ایم. ما ماوس هایی را دیده‌ایم که از تغییر وزن‌های مختلف پشتیبانی می‌کنند و کیبوردهایی با نور پس‌زمینه، کلیدهای ویژه و موارد دیگر دیده‌ایم. این هفته در نمایشگاه CES، لنوو با ترکیب جدیدی از ماوس و صفحه کلید که منبع انرژی جایگزینی دارند، وارد عمل شده است (دست انسان).

بیانیه مطبوعاتی لنوو این بسته را ترکیبی از برداشت انرژی مکانیکی نامیده است. در این مورد، “انرژی مکانیکی” از انسان می آید. PC World فاش کرد که این ماوس دارای یک ترک دستی است که از پایین محصول خارج می شود. شما می توانید آن را برای چند دقیقه بچرخانید و ماوس بی سیم انرژی کافی برای استفاده حدود 30 دقیقه دارد. کیبورد در واقع دارای دو منبع تغذیه متناوب است. یکی از آنها یک بانک از پنل های خورشیدی در بالای صفحه کلید است که می تواند به شارژ آن کمک کند. همچنین یک صفحه کلید در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلید وجود دارد. اگرچه برای کنترل صدا استفاده نمی شود. شما آن را به مدت پنج دقیقه بچرخانید تا به مدت 30 دقیقه صفحه کلید روشن شود.

PC World می گوید که هم ماوس و هم کیبورد می توانند از باتری های معمولی خود استفاده کنند. این ماوس دارای سنسور اپتیکال 12800DPI به همراه دو دکمه اصلی و دو دکمه فرعی است. کیبورد دارای جلوه های نور پس زمینه RGB است. هر دو محصول می توانند از طریق بلوتوث یا دانگل USB خود به رایانه متصل شوند. لنوو می‌گوید که این محصولات فعلاً فقط یک کانسپت هستند و اضافه می‌کند که آنها “با تعهد لنوو به اجرای شیوه‌های پایدارتر” طراحی شده‌اند. هیچ صحبتی در مورد اینکه چه زمانی یا حتی به تولید انبوه و فروش عمومی خواهند رسید وجود ندارد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *