گجت و پوشیدنی

آمازفیت سمعک Zepp Clarity Pixie را در CES 2024 معرفی کرد

آمازفیت با Helio Ring در نمایشگاه CES 2024 وارد بخش حلقه های هوشمند شد. در نمایشگاه فناوری در حال برگزاری، این برند چینی همچنین از یک دستگاه شنیدنی جدید به نام Zepp Clarity Pixie رونمایی کرد. هدف آن ایجاد انقلابی در تجربه شنوایی است. این دستگاه یک سمعک هوشمند برای افراد دارای کم شنوایی خفیف تا متوسط است.

Amazfit Zepp Clarity Pixie بسیار کامپکت و کوچکتر از 1 اینچ بوده و وزن هر هدفون فقط 1.1 گرم است. سمعک ها شبیه گلوله هایی هستند که در مجرای گوش جای می گیرند. آنها دارای گنبدهای سیلیکونی درجه پزشکی و پوشش آلیاژ تیتانیوم هستند. سمعک ها دارای استاندارد IPX7 در برابر آب هستند.

ادعا می شود Zepp Clarity Pixie صدایی عالی ارائه می دهد. با گزینه‌های فیلتر نویز، تنظیمات سه‌بلند و باس و جابه‌جایی بین پروفایل‌ها بدون نیاز به بیرون آوردن آن از گوش، کاملاً قابل تنظیم است. هشت حالت برنامه چند سناریویی شامل عمومی، تلویزیون، تلفن، جلسه، رستوران، موسیقی، تئاتر و جمعیت وجود دارد. Pixie همچنین دارای “تقویت شفافیت” برای درک صدای واضح و حذف نویز محیط است.

Zepp Clarity Pixie همچنین با ویژگی راحت “یافتن دستگاه” در صورتی که کاربران سمعک خود را اشتباه قرار دهند، ارائه می‌شود. همچنین دارای اعلان تماس تلفن های هوشمند است و با دستگاه های آیفون و اندروید سازگار است. Zepp Clarity Pixie 17 ساعت عمر باتری دارد و می توان آن را در مدت 2.5 ساعت از طریق قاب USB-C به طور کامل شارژ کرد. Zepp Clarity Pixie قرار است با برچسب قیمتی 1999 دلار وارد بازار شود.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا