گوناگون

ال جی اولین کارخانه تولید شارژر خودروهای برقی خود را در آمریکا افتتاح کرد

ال‌جی در حال حاضر یکی از پرکارترین تولیدکنندگان باتری خودروی برقی در آمریکا است، اما می‌خواهد دستگاه‌هایی را نیز بسازد که آنها را شارژ کنند. این شرکت به تازگی اولین مرکز تولید شارژر خودروهای برقی خود را در آمریکا افتتاح کرده که یک کارخانه 59000 فوت مربعی در فورت ورث تگزاس بوده که قادر به تولید 10000 دستگاه در سال است.

این شرکت قبلاً شروع به مونتاژ شارژرهای خانگی 11 کیلوواتی در آنجا کرده و در نیمه اول سال 2024 تولید شارژرهای سریع 175 کیلوواتی را آغاز خواهد کرد. به گفته ال‌جی، این شرکت قصد دارد شارژرهای فوق سریع 350 کیلوواتی را در مقطعی از سال جاری بسازد که برای “مسافرت تجاری و حمل‌ونقل طولانی‌مدت” طراحی شده‌اند. این شرکت کره ای گفت که تگزاس را انتخاب کرده، زیرا امکانات موجود در آنجا وجود دارد و به این دلیل که ایالت “شبکه های لجستیک و حمل و نقل عالی را ارائه می دهد و محل فعالیت های عمده شرکت ها در صنایع مختلف از خودروسازی تا تامین مالی است”. (جنرال موتورز، تویوتا و تسلا همگی کارخانه‌های مونتاژ خودرو در ایالت دارند).

ال جی اعلام کرد که متعهد به تقویت تجارت شارژرهای الکتریکی خود در آسیا و اروپا نیز هست. این شرکت به همراه دو شریک خود، تنها دو سال پیش وارد این بازی شدند و یک تجارت شارژر باتری EV در کره جنوبی به نام AppleMango را خریداری کردند. ال‌جی در آن زمان اعلام کرد که این خرید به آن اجازه می‌دهد تا با تجارت باتری خودروهای الکتریکی خود، همراه با محصولاتی مانند ذخیره‌سازی انرژی و سیستم‌های مدیریت انرژی، “هم افزایی” ایجاد کند. این شرکت همچنین می‌تواند از تخصص خود در صفحه نمایش با استفاده از شارژرها با واحدهای نمایشگر دیجیتال در فضای باز “محکم، ضد گرد و غبار و ضد آب” استفاده کند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا