رد مجیک، یکی از برندهای تابعه نوبیا، متخصص در گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی مبتنی بر بازی است. محصولات آنها دارای فناوری پیشرفته ای مانند خنک کننده کارآمد، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا و بهینه سازی بازی هستند. آنها همچنین مانیتورهای بازی، کنترلرها و دستگاه های صوتی را برای علاقه مندان به بازی ارائه می دهند.

سال گذشته در نوامبر، رد مجیک مانیتور بازی “Realm” خود را معرفی کرد، اگرچه به بازار نیامده بود. این مانیتور اکنون با قیمت 9499 یوان (1335 دلار) در دسترس است. نکته قابل توجه این مانیتور پنل 49 اینچی QD-OLED آن است که توسط سامسونگ ساخته شده و دارای نسبت تصویر 32:9 و انحنای 1800R است که تجربه بازی فوق العاده گسترده ای را ارائه می دهد. این نمایشگر با رزولوشن 5120×1440 پیکسل، تصاویری واضح و دقیق را در اختیار قرار داده و یکی از قابل توجه ترین ویژگی های این مانیتور نرخ رفرش چشمگیر 240 هرتزی آن است که حرکت روان و روان در بازی های سریع را تضمین می کند.

از نظر زمان پاسخگویی، این مانیتور با زمان پاسخگویی 0.03 میلی‌ثانیه از بسیاری از رقبا جلوتر است و آن را به یک انتخاب عالی برای بازی‌های رقابتی که هر میلی‌ثانیه اهمیت دارد، تبدیل می‌کند. به علاوه، هم از AMD’s Free-Sync و هم NVIDIA’s G-Sync پشتیبانی می‌کند و مشکلاتی مانند پارگی صفحه و لکنت را برای یک تجربه بازی روان‌تر از بین می‌برد. این مانیتور دارای عملکرد رنگی، با پوشش 99 درصد طیف رنگ DCI-P3 و دقت رنگ ΔE<1 عالی است. همچنین حداکثر روشنایی 1000 نیت را برای نمایشگر پر جنب و جوش ارائه می دهد.

مانیتور گیمینگ همچنین گزینه‌های اتصال گسترده‌ای از جمله HDMI 2.1، DP 1.4 و رابط USB-C 90 واتی را داشته که از سازگاری با دستگاه‌های مختلف، از جمله آخرین کنسول‌های بازی، اطمینان می‌دهد. علاوه بر این، بلندگوهای استریو 5 واتی برای غوطه وری صوتی و بصری پیشرفته ارائه می شود. علاوه بر این، دارای یک میکروفون کاهش نویز جهت دار است که ارتباطات درون بازی و جلسات آنلاین را بهبود می بخشد. طراحی فوق‌العاده باریک و براق آن، حسی مدرن به تنظیمات بازی می‌افزاید، در حالی که سیستم مدیریت کابل یکپارچه، یک منطقه بازی مرتب و منظم را تضمین می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *