لکسار از همکاری خود با سیلیکون موشن خبر داد که قرار است محصولات ذخیره سازی خود توسعه یافته شرکت با تراشه‌ کنترلر سیلیکون موشن ترکیب شود. هدف این اتحاد بهینه سازی راه حل های ذخیره سازی قابل حمل و افزایش رقابت محصول است. در سه ماهه اول سال 2024، لکسار دو محصول قابل حمل Solid-State Drive (PSSD) را عرضه خواهد کرد.

راه حل قابل حمل کنترلر تک تراشه SSD از Silicon Motion، که ترکیبی از سخت افزار، نرم افزار و ویژگی های امنیت داده یکپارچه و مجهز به رابط USB 3.2 Gen 2 و چهار کانال NAND است، در هر دو دستگاه جدید استفاده می شود و خواسته های کنسول های بازی و کاربرانی که به کارایی بالا و مصرف انرژی پایین نیاز دارند را برآورده می کند.

این دو محصول جدید همچنین بسیار قابل حمل هستند و به دلیل اندازه جمع و جور راه حل کنترلر تک تراشه و افزایش ظرفیت ذخیره سازی، فضای ذخیره سازی کافی را ارائه می دهند. اولین محصول حاصل از این همکاری، SSD قابل حمل Lexar ARMOR 700، نسل بعدی SSD قابل حمل پرچمدار، از 1 ترابایت تا 4 ترابایت، با سرعت خواندن و نوشتن تا 2000 مگابایت بر ثانیه است که تجربه انتقال بی نظیری را ارائه می دهد.

بدنه لاستیکی ناهموار آن دوام را تضمین کرده، در حالی که استاندارد IP66 از آسیب گرد و غبار و آب محافظت می کند. با مقاومت 3 متری در برابر سقوط، فایل ها حتی در شرایط غیرمنتظره ایمن می مانند. SL500 به طور گسترده ای با دستگاه های تلفن همراه، لپ تاپ ها، دوربین ها و کنسول های بازی سازگار است و برای عملکرد راحت وصل و پخش، دارای کابل های USB Type-C و USB Type-A است.

این همکاری همچنین SSD قابل حمل مورد انتظار Lexar SL500 را معرفی خواهد کرد. با سرعت خواندن و نوشتن به ترتیب تا 2000 مگابایت بر ثانیه و 1800 مگابایت بر ثانیه، SSD قابل حمل SL500 توسط کنترلرهای SSD قابل حمل از Silicon Motion Technology هدایت می شود. به دلیل سازگاری گسترده و سبک آلومینیومی براق، می توان آن را به راحتی حمل کرد و با دستگاه های مختلفی از جمله لپ تاپ، دوربین، ایکس باکس، پلی استیشن و دستگاه های تلفن همراه استفاده کرد. به طور خاص، از ضبط ویدیوی Apple Log با فرمت 4K 60 FPS ProRes در آیفون 15 پرو/پرومکس پشتیبانی می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *