نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت سرویس کوپایلت پرو را راه اندازی کرد

مایکروسافت رسماً از Copilot Pro رونمایی کرد، یک سرویس اشتراکی که کاربران را هدف قرار می‌دهد تا قابلیت‌های پیشرفته‌تر هوش مصنوعی را به آن‌ها بدهد و تجربه کوپایلت خود را فوق‌العاده شارژ کند. کوپایلت تا کنون یک سرویس رایگان برای کاربران عادی بوده است، اما اکنون مایکروسافت آماده است تا آن را تقویت کند و یک ردیف پولی با ویژگی های بیشتر ارائه دهد.

Copilot Pro اکنون با قیمت 20 دلار در ماه برای یک کاربر در دسترس است. با این قیمت، مشتریان به کوپایلت در برنامه‌های آفیس مانند ورد، اکسل، پاورپوینت، اوت لوک و وان نوت در ویندوز، مک اواس و آیپد دسترسی پیدا می‌کنند (در حال حاضر پیش نمایش فقط از انگلیسی پشتیبانی کرده و به اشتراک مایکروسافت 365 نیاز دارد). می توانید درخواست خود را به طور مستقیم در برنامه مورد نیاز خود تایپ کنید، به علاوه ویژگی های اضافی مانند خلاصه ایمیل و غیره را دریافت کنید.

اشتراک همچنین به شما امکان دسترسی اولویت به جدیدترین مدل‌ها را می‌دهد که با GPT-4 Turbo شروع شده، و عملکرد سریع را در ساعات اوج مصرف تضمین می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بین مدل‌های مختلف جابجا شوید تا تجربه و تعامل خود را با سرویس بهینه کنید. Copilot Pro چند امتیاز اضافی برای تولید تصویر از طریق Designed (همچنین به عنوان Bing Image Creator) ارائه می دهد. برای تولید سریع تر، خروجی های دقیق تر و پشتیبانی از حالت افقی، روزانه 100 تقویت دریافت می کنید.

در نهایت، Copilot Pro به زودی به شما امکان می دهد یک Copilot GPT سفارشی متناسب با نیاز یا موضوع خاص خود بسازید. این ویژگی به زودی در Copilot GPT Builder ارائه می شود. با این حال، مایکروسافت مجموعه اولیه ای از Copilot GPT را با تمرکز بر اهداف خاصی مانند آشپزی، مسافرت، تناسب اندام و موارد دیگر عرضه می کند. همه کاربران Copilot می توانند به GPT های کوپایلت دسترسی داشته باشند، در حالی که مشترکین Pro به زودی می توانند با استفاده از اعلان های ساده، خود را ایجاد کنند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا