Vizio به جدیدترین سازنده تلویزیون هوشمند تبدیل شده که اپلیکیشن تیک تاک را دریافت می کند و به دارندگان این امکان را می دهد تا پلتفرم ویدیویی متمرکز با فرم کوتاه را روی صفحه بزرگ تماشا کنند. این تازه‌ترین سازنده‌ای است که تیک تاک را به پلتفرم تلویزیون خود اضافه کرده، چراکه در سال گذشته به تلویزیون‌های سامسونگ و ال‌جی، Android TV و پلتفرم‌های Fire TV آمازون آمد. Vizio می‌گوید که می‌توانید فید Discover تیک تاک را مرور کنید یا یک حساب را برای تماشای محتوای ویدیویی از فیدهای For You و Following پیوند دهید.

این اپلیکیشن زمانی وارد می‌شود که تیک تاک به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای طولانی‌تری را در سرویس کوتاه‌مدت تاریخی خود آپلود کنند. در ماه فوریه، تیک تاک حداکثر طول ویدیوی خود را به 10 دقیقه افزایش داد، در این مرحله احتمالاً تماشای آن در صفحه بزرگ منطقی است. با این حال، ویدیوهای تیک تاک هنوز برای مشاهده عمودی فرمت‌بندی شده‌اند، که منجر به صفحه خالی زیادی در تلویزیون‌های با نسبت تصویر استاندارد 16:9 می‌شود.

طبق پروتکل، تمرکز فزاینده تیک تاک بر تماشای تلویزیون می‌تواند به گسترش مخاطبان خود و بهره‌مندی از قیمت‌های برتر مرتبط با تبلیغات مبتنی بر تلویزیون کمک کند. در آمریکا، بیش از صد میلیون نفر در حال حاضر هر ماه یوتیوب را از طریق تلویزیون خود تماشا می کنند و این به سرویس ویدیویی گوگل کمک کرده که میلیاردها دلار درآمد تبلیغاتی برای این شرکت در هر سه ماهه ایجاد کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *