موبایل و تبلت

گلکسی اس 24 اولترا معرفی شد: پرچمدار مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ امروز در رویداد Unpacked در سن خوزه کالیفرنیا از سری جدید گلکسی S24 خود رونمایی کرد. یکی از بزرگترین تغییرات نسبت به سال گذشته، بازگشت چیپست اگزینوس سامسونگ است. طرفدارانی که از تصمیم سامسونگ برای استفاده از اسنپدراگون برای همه مدل‌های گلکسی S23 راضی بودند، قابل درک است که کمی نگران هستند.

اگر همیشه قصد خرید گلکسی اس 24 اولترا را داشتید، این چیزی نیست که نباید نگران آن باشید. تمامی نسخه های گلکسی اس 24 اولترا در تمامی بازارهای سراسر جهان از تراشه گلکسی اسنپدراگون 8 نسل 3 پشتیبانی می کنند. فراتر از تراشه، چیزهای بیشتری برای هیجان وجود دارد، زیرا گلکسی اس 24 اولترا دارای قدرتمندترین دوربین سال سامسونگ و قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی است.

گلکسی اس 24 اولترا از زمانی که این مدل خاص تبدیل به گلکسی نوت شد، همان طراحی جعبه‌ای اصلی را حفظ کرده است. این طراحی امسال ساده تر به نظر می رسد زیرا گلکسی اس 24 اولترا دارای صفحه نمایش تخت است. مدل‌های قبلی پنل‌های کمی منحنی داشتند، بنابراین مطمئناً جدیدترین گوشی در دست احساس تازگی می‌کند.

گلکسی اس 24 اولترا با ابعاد 79 در 162.3 در 8.6 میلی‌متر و وزن 232 گرم، اولین پرچمدار سامسونگ است که از پوسته تیتانیوم بهره می‌برد و به ظاهر و احساس بسیار عالی آن افزوده است. صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X با نرخ نوسازی تطبیقی 1 تا 120 هرتز و روشنایی چشم نواز (تا 2600 نیت) ستاره این نمایشگاه است. اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی قلب تپنده این دستگاه است و با 12 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی ترکیب شده است.

12 گیگابایت رم به صورت استاندارد در تمام انواع گلکسی اس 24 اولترا وجود دارد (هیچ گونه رم 16 گیگابایتی وجود ندارد). این گوشی باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مانند نسل قبلی خود با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 45 واتی دارد. شما همچنین یک S Pen به همراه دستگاه دریافت می کنید. ویژگی های اتصال شامل وای فای 7، بلوتوث 5.3، Ultra Wide Band و استاندارد NFC است.

دوربین های گلکسی اس 24 اولترا ارتقای قابل توجهی دریافت کرده اند. یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی بهبود یافته به همراه یک سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی جدید با زوم اپتیکال 5 برابر و یک سنسور تله فوتو 10 مگاپیکسلی اضافی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد و مجموعه کاملی از ویژگی‌های دوربین تجربه عکاسی و فیلمبرداری، از جمله زوم فضایی 100 برابر، Nightography برای فیلمبرداری، ضبط 8K، ضبط دوگانه، Super Steady و موارد دیگر را در دستگاه ارتقا می بخشد.

گلکسی اس 24 اولترا با اندروید 14 و آخرین رابط کاربری One UI 6.1 عرضه می شود. نرم افزار جدید بسیاری از ویژگی های جدید با قابلیت هوش مصنوعی را به همراه دارد. این موارد شامل خلاصه‌سازی خودکار محتوا در Samsung Notes، اینترنت و ضبط صدا، رونوشت‌ها، ترجمه هم‌زمان، پیشنهادهای ویرایش عکس مبتنی بر هوش مصنوعی، کاغذدیواری‌های تولیدی و موارد دیگر می‌شود. از امروز تا 30 ژانویه 2024 می‌توانید گلکسی اس 23 اولترا را پیش‌سفارش کنید. این گلکسی در رنگ‌های مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم و زرد تیتانیوم در دسترس است. قیمت ها از 1399 دلار شروع می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا