نرم افزار و اینترنت

واتس‌اپ کانال‌ اکنون به مالکان اجازه می‌دهند پیام‌های صوتی ارسال کنند

واتس اپ ویژگی های جدیدی را معرفی کرده که کانال ها می توانند برای تعامل با فالوورهای خود از آنها استفاده کنند. شاید بزرگترین مورد به روز رسانی صوتی باشد. مدیران و صاحبان کانال، مانند افراد مشهور، اکنون می توانند پیام های صوتی را برای گروه خود ارسال کنند. متا می‌گوید Bad Bunny، رپر پورتوریکویی، اولین سلبریتی بود که آن را آزمایش کرد، اما امروز این ویژگی را به طور گسترده ارائه می‌کند.

به‌روزرسانی‌های صوتی یکی از محبوب‌ترین ویژگی‌های واتس‌اپ است، احتمالاً به این دلیل که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به تایپ کردن، پیام ارسال کنند، حتی در حالی که در حال رانندگی یا انجام کار دیگری هستند. ظاهراً، کاربران واتس‌اپ روزانه 7 میلیارد پیام صوتی در برنامه ارسال می‌کنند، بنابراین به احتمال زیاد تصمیم متا برای آوردن این ویژگی به کانال‌ها بسیار آسان بوده است.

علاوه بر به‌روزرسانی‌های صوتی، ادمین‌ها اکنون می‌توانند نظرسنجی‌هایی را نیز در چت به اشتراک بگذارند که فالوورهایشان می‌توانند به آنها پاسخ دهند. به‌علاوه، واتس‌اپ اکنون به کانال‌ها اجازه می‌دهد تا 16 مدیر داشته باشند، اگر می‌خواهند مطمئن شوند که دنبال‌کنندگانشان همیشه با آخرین اخبار به‌روز هستند.

در مورد طرفداران، آنها اکنون می توانند یک به روز رسانی کانال را به عنوان وضعیت خود به اشتراک بگذارند، که نسخه سرویس پیام رسانی استوری اینستاگرام است. از آنجایی که امکان اشتراک‌گذاری یادداشت‌های صوتی به‌عنوان وضعیت واتس‌اپ وجود دارد، احتمالاً به این معنی است که در صورت تمایل می‌توانند به‌روزرسانی صوتی کانال را نیز به اشتراک بگذارند. همه این ویژگی ها راه خود را به کاربران واتس اپ در سراسر جهان باز کرده اند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا