نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت اج ابزارهای جدید اسکرین شات و ادغام کوپایلت دریافت می کند

علیرغم اینکه مردم به اندازه سایر مرورگرها از آن استفاده نمی کنند، دلایل زیادی وجود دارد که مایکروسافت اج بهترین مرورگر موجود است. مایکروسافت همیشه در حال اضافه کردن ویژگی های مفید به مرورگر خود بوده و یک مورد جدید به تازگی در شاخه Canary ظاهر شده است. مجموعه ای از ابزارهای جدید اسکرین شات از جمله راه آسان برای نشان دادن تصویر خود به دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت، کوپایلت، وارد شده است.

ویژگی‌های جدید در ابتدا توسط Leopeva64 در ایکس مشاهده شده که متوجه شد گزینه‌های جدید در شاخه Microsoft Edge Canary ظاهر می‌شوند. بخش Canary جایی است که مایکروسافت جدیدترین ویژگی ها را برای مرورگر خود آزمایش می کند، به این معنی که شما این ابزارها را در نسخه معمولی Edge پیدا نخواهید کرد. با این حال، زمانی که مایکروسافت از آن راضی باشد، در نهایت باید به مرورگرهای همه برسد.

واضح ترین تغییر در ابزارهای اسکرین شات گنجاندن دکمه Copilot است. این به افراد امکان می دهد اسکرین شات خود را به طور مستقیم برای Copilot ارسال کنند تا بتوانند در مورد آن از دستیار هوش مصنوعی سؤال کنند. اگر تصویری از چیزی که می‌خواهید درباره آن تحقیق بیشتری کنید، ببینید، می‌تواند مفید باشد. فقط یک اسکرین شات از تصویر را برای Copilot ارسال کنید، از آن بپرسید که چیست و اجازه دهید دستیار منبع را برای شما پیدا کند.

با این حال، دکمه Copilot تنها افزودنی نیست. ابزار جدید آشکارساز متن هر اسکرین شات را برای متن اسکن می کند، بنابراین می توانید به راحتی کلمات را از یک تصویر استخراج کنید. مایکروسافت اج همچنین به شما این امکان را می‌دهد که از بینگ برای جستجوی عکس یا جستجوی متنی استفاده کنید. امیدواریم این ابزارها روی موبایل مایکروسافت اج نیز بیایند که اخیراً به عنوان یک مرورگر هوش مصنوعی تغییر نام داده است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا