شرکت AOC از جدیدترین مانیتورهای گیمینگ سری G4 رونمایی کرده که طراحی کاملا جدید و شیک دارند. این مانیتورهای جدید که 24G4X و 27G4X نام داشته به ترتیب اندازه های 23.8 و 27 اینچ داشته و شامل پنل IPS سریع برای رنگ‌های دقیق و زوایای دید گسترده، نرخ تازه‌سازی 180 هرتز حتی سریع‌تر، زمان پاسخگویی GtG تا 1 میلی‌ثانیه و سازگاری NVIDIA G-SYNC هستند.

با ویژگی‌های پیشرفته و ظاهری جسورانه، مدل‌های جدید آماده ارائه تجربه بازی برای علاقه‌مندان و رقبای ورزش‌های الکترونیکی هستند. با بالا رفتن سطح مانیتورهای گیمینگ سطح پایه، هر دو مانیتور نرخ رفرش 180 هرتز دارند که گیم پلی روان و پاسخگو را تضمین می کند. مطابق با اندازه‌های نمایشگر 24 و 27 اینچی، رزولوشن Full HD (1920×1080) به گیمرها اجازه می‌دهد تا با اکثر پردازنده‌های گرافیکی رایج به نرخ فریم بالایی دست یابند. با استفاده از پنل‌های Fast IPS با دقت رنگ با زوایای دید گسترده، مانیتورها می‌توانند از وظایف ویرایش تصویر/فیلم سبک یا پخش زنده خارج از بازی استفاده کنند.

این مدل‌ها با زمان پاسخ‌دهی تا 1 میلی‌ثانیه GtG به لطف استفاده از پنل‌های Fast IPS، برای گیمرهایی ساخته شده‌اند که حداکثر دقت و وضوح را می‌طلبند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا حریفان خود را راحت‌تر در FPS، بتل رویال یا عناوین سریع مشابه بی‌تحرک کنند. مانیتورها از HDR10 نیز پشتیبانی می‌کنند و سیگنال‌های HDR را برای تصاویر زنده و پویا دریافت می‌کنند. هر دو مدل با NVIDIA G-SYNC سازگار هستند و پارگی و لکنت را از بین می‌برند تا با استفاده از نرخ تازه‌سازی متغیر، عملکردی روان در گیم‌پلی داشته باشید. AOC GAMING 24G4X و 27G4X به ترتیب با قیمت 149.99 پوند و 169.99 پوند در دسترس خواهند بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *