صوتی و تصویری

معرفی مانیتور فوق عریض 45 اینچی اچ پی با وضوح دوگانه QHD

اچ پی در نمایشگاه CES 2023، مجموعه مانیتورهای سری E و M خود را به روز کرد و اندازه، وضوح و ویژگی های جدیدی را به برخی از صفحه نمایش های مقرون به صرفه تر خود اضافه کرد. برجسته ترین محصول اچ پی، مانیتور منحنی جدید HP E45c G5 بوده که بخشی از سری E این شرکت است.

E45c G5 یک مانیتور فوق عریض 44.5 اینچی با صفحه نمایش منحنی است که معادل دو نمایشگر 24 اینچی QHD است که در کنار هم قرار گرفته اند. به گفته اچ پی، این اولین مانیتور 45 اینچی فوق عریض دوگانه منحنی QHD در جهان است که تجربه ای فراگیرتر را ارائه می دهد. دو مانیتور 24 اینچی QHD را با یک مانیتور بزرگ مورب 44.5 اینچی با ویژگی جدید نمایشگر دوگانه مجازی جایگزین کنید. همه مانیتورهای این سری دارای 90 درصد مواد بازیافتی و تجدیدپذیر مانند تفاله قهوه و آلومینیوم بازیافتی هستند.

مانیتورهای سری E اچ پی دارای اندازه صفحه 21.5 تا 44.5 اینچ و رزولوشن هایی هستند که شامل FHD، QHD، 4K و وضوح جدید QHD دوگانه E45c G5 می شود. رزولوشن دوگانه QHD این پنل با 5120 در 1440 پیکسل ارائه می‌شود که حتی از صفحه نمایش‌های UWQHD سنتی با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل در بازار امروز عریض‌تر است. HP E45C G5 از یک صفحه نمایش VA استفاده می کند که می تواند روشنایی 400 نیت را به دست آورد و دارای نسبت کنتراست 3000:1، زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه GtG و پشتیبانی از AMD FreeSync است. به علاوه از کانکتورهای USB-C، HDMI و DisplayPort بهره می برد.

اچ پی مانیتورهای سری E خود را برای کارمندان از راه دور ارائه کرده، در حالی که سری M برای کارکنان خانگی، زبان آموزان و کاربران سرگرمی هدف قرار می گیرد. مانیتورهای جدید M24h و M27h FHD این شرکت با ارگونومی بهبود یافته عرضه می شوند و اچ پی ادعا کرد که این نمایشگرهای جدید جزو “اولین سری مانیتورهای جهان با راهنمای تنظیم راحت از طریق نرم افزار نمایشگر یکپارچه” هستند.

هر دو نمایشگر سری M دارای پنل IPS با وضوح FHD و حاشیه‌های میکرو لبه برای ظاهری مدرن‌تر هستند. نمایشگرها می توانند تا 300 نیت روشنایی داشته باشند و دارای نسبت کنتراست 1000:1 هستند. حداکثر نرخ تازه‌سازی در این پنل‌ها 75 هرتز است و از فناوری AMD FreeSync برای بازی‌های بسیار معمولی پشتیبانی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا