نرم افزار و اینترنت

مرورگر Arc با جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی به آیفون می‌آید

Arc، مرورگری که در ابتدا فقط برای مک ساخته شده بود، اخیراً در حال گسترش است. شرکت سازنده مرورگر ماه گذشته نسخه آزمایشی ویندوز خود را ارائه کرد و امروز آنها تجربه Arc را با Arc Search به آیفون می آورند. همانطور که از نام آن پیداست، وقتی برنامه را باز می شود، اپلیکیشن جدید بر روی جستجو متمرکز شده، و با صفحه کلید و فیلد جستجو روبرو می شوید، نه مجموعه معمولی تب ها.

همچنین به جای ارائه نتایج جستجوی ساده از گوگل یا موتور انتخابی شما، Arc اینترنت را برای منابع مختلف اسکن می کند و یک “Page for me” ایجاد می کند که مجموعه ای از اطلاعات را در مورد درخواست مورد نظر شما جمع آوری می کند. به عنوان مثال، عبارت “What happened in the Detroit Lions game” را جستجو کنید با جزئیاتی در مورد تبدیل بحث برانگیز دو امتیازی روبرو شد که لغو شد و در نهایت چگونه بر نتیجه بازی که باخت سه امتیازی Lions بود، تأثیر گذاشت.

با این حال، اگر به این نوع صفحات خلاصه علاقه ندارید، همچنان می توانید فقط یک پرس و جو را تایپ کنید و دکمه “go” را روی صفحه کلید برای جستجوی گوگل فشار دهید. فقط در صورتی که روی دکمه “Browse for me” بزنید، صفحات خلاصه ایجاد شده توسط Arc را دریافت می کنید. همچنین می‌توانید یک URL را مستقیماً در قسمت جستجو قرار دهید و اگر خیلی تمایل دارید مستقیماً به یک سایت بروید.

مانند مرورگر Arc دسکتاپ، برنامه Arc Search تب های شما را پس از 24 ساعت بایگانی می‌کند تا گزارشی بی‌پایان از سایت‌هایی که نمی‌خواهید به آن‌ها بازگردید جمع‌آوری کنید و یک حالت “reader” خوب مانند آنچه در سافاری خواهید یافت، وجود دارد که آشفتگی های موجود در بسیاری از وب سایت های مدرن را از بین می برد تا خواندن مقاله را آسان تر کند. همچنین به طور پیش فرض ردیاب ها، تبلیغات و بنرها را مسدود می کند که بسیار مفید است. این شرکت قبلاً روی همگام‌سازی با دسکتاپ کار می کرد و همچنین قصد دارند این اپلیکیشن را با ویژگی‌های موجود در برنامه Arc Mobile Companion که بهار گذشته راه‌اندازی شد، ادغام کنند.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا