نرم افزار و اینترنت

گوگل مدل جدید هوش مصنوعی مولد تصویر ImageFX را راه اندازی کرد

گوگل در حال راه اندازی یک ابزار مولد هوش مصنوعی به نام ImageFX است که تصاویری با بالاترین کیفیت از تمامی ابزارهای تولید تصویر گوگل تولید می کند. ImageFX توسط Imagen 2 اجرا می شود و جدیدترین مدل تبدیل متن به تصویر گوگل DeepMind است. گوگل دیپ مایند آزمایشگاه تحقیقاتی هوش مصنوعی آن است که اکنون ImageFX را در کنار پیشرفت هایی در MusicFX و TextFX موجود خود نشان می دهد.

در جدیدترین پست وبلاگ گوگل، این مدل مولد تصویر را این طور توصیف می کند:

ImageFX ابزار جدیدی در آزمایشگاه است که به افراد امکان می‌دهد تصاویر را با پیام‌های متنی ساده ایجاد کنند. آزمایش‌های اولیه ما در آزمایشگاه‌ها نشان داد که اکتشاف خلاقانه برای کاربران جدید ابزارهای مولد هوش مصنوعی چقدر مهم است. مردم اغلب ایده های جدید را از طریق آزمایش طیفی از اعلان ها و مفاهیم در حین تکرار کشف می کنند. برای تحریک خلاقیت بیشتر، ImageFX شامل یک رابط سریع با “تراشه های بیانی” است که به شما امکان می دهد ابعاد مجاور خلاقیت و ایده های خود را به سرعت آزمایش کنید.

ImageFX از SynthID گوگل DeepMind استفاده می کند که به جاسازی واترمارک دیجیتال در تصاویر تولید شده کمک می کند. این واترمارک ها توسط گوش و چشم انسان قابل تشخیص نیستند اما برای شناسایی قابل تشخیص هستند. گوگل همچنین بهبودهایی را که در MusicFX خود که سال گذشته منتشر کرد به اشتراک گذاشت. با استفاده از این ابزار هوش مصنوعی، کاربران اکنون می توانند آهنگ هایی تا 70 ثانیه بسازند، حلقه های موسیقی بسازند و آهنگ های خود را دانلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

گوگل همچنین روی صدای با کیفیت بهتر و تولید موسیقی سریع‌تر کار می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد درخواست‌ها را با تراشه‌های رسا برای کمک به تولید موسیقی آزمایش کنند. ذکر شده است که نمونه های موسیقی تولید شده با استفاده از این به روز رسانی ها نسبت به نمونه های قبلی سه برابر ارجحیت دارند. این شرکت به‌روزرسانی‌های TextFX خود را نیز توضیح داد؛ TextFX همچنین سال گذشته به عنوان یک ابزار آزمایشی هوش مصنوعی مولد برای نویسندگان، ترانه سراها و غیره معرفی شد. اکنون تجربه کاربر و ناوبری در مدل هوش مصنوعی را بهبود بخشیده است.

گوگل همچنین یک سلب مسئولیت ارائه کرد مبنی بر اینکه پروتکل‌های ایمنی را برای محدود کردن محتوای نامناسب از طریق آزمایش‌های خصمانه، افزودن فیلترهای ایمنی و نرده‌های محافظ فنی و سرمایه‌گذاری در آموزش ایمنی داده‌ها اتخاذ کرده است. این ابزارهای هوش مصنوعی در آمریکا، نیوزلند، کنیا و استرالیا در دسترس هستند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا