فناوری

بایت دنس Coze معرفی شد: جهشی به چت ربات های سفارشی هوش مصنوعی

بایت دنس با راه‌اندازی Coze، پلتفرمی که مدل‌های OpenAI GPT را منعکس می‌کند، جهش بزرگی را در فضای هوش مصنوعی (AI) انجام می‌دهد. این پلتفرم نوآورانه قرار است انقلابی در نحوه ایجاد و استقرار ربات‌های چت هوش مصنوعی توسط کسب‌وکارها و افراد ایجاد کند و آن را تبدیل به یک تغییر دهنده بازی برای افرادی کند که مهارت‌های کدنویسی ندارند.

Coze اولین کار خود را در چین انجام داده است، بازاری که توسط خدمات OpenAI دست نخورده بوده و خود را به عنوان یک پلتفرم توسعه هوش مصنوعی در دسترس معرفی می کند. این حرکت استراتژیک به کاربران این امکان را می‌دهد تا ربات‌های هوش مصنوعی خود را به سرعت، متناسب با وظایف مختلف، بدون پرداختن به پیچیدگی‌های کدنویسی بسازند.

این ابتکار فقط در مورد ساده سازی نیست، بلکه در مورد یکپارچه سازی نیز هست، زیرا این چت بات های سفارشی شده را می توان در سراسر اکوسیستم بایت دنس، از جمله ابزار سازمانی Feishu و حتی در WeChat، برنامه عظیم Tencent Holdings با پایگاه کاربری بیش از 1.3 میلیارد به اشتراک گذاشت.

این توسعه بخشی از استراتژی گسترده‌تر بایت دنس برای چرخش به سمت هوش مصنوعی است که تحت تأثیر تصمیم اخیر آن برای تعطیل کردن پلت فرم بازی و یک دایره‌المعارف مراقبت‌های بهداشتی نیز قرار گرفته است. این بسته شدن نشان دهنده تمرکز بیشتر بر هوش مصنوعی است که به دلیل محبوبیت روزافزون ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند ChatGPT تحریک شده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا