نرم افزار و اینترنت

گوگل آزمایش محدودی از ابزارهای هوش مصنوعی مولد در Maps را آغاز کرد

گوگل هوش مصنوعی مولد را به Maps می آورد! این ویژگی در دسترسی اولیه است و فقط برای مناطق خاصی و برای اعضای منتخب Local Guides در دسترس است، اما به نظر می رسد استفاده جالبی از این فناوری باشد. اساساً، این ابزار به شما امکان می دهد با استفاده از زبان طبیعی با برنامه صحبت کنید تا مکان های جدیدی را در شهر خود یا هنگام سفر در سراسر این کشور بزرگ ما کشف کنید.

اما این هوش مصنوعی مولد چگونه کار می کند؟ از برنامه بپرسید که به دنبال چه چیزی هستید، مانند رستورانی که نیازهای گروه دوستان شما را با محدودیت های غذایی مختلف برآورده کند. مدل‌های زبان بزرگ این شرکت اطلاعات بیش از 250 میلیون مکان را به همراه اطلاعات بینش ارائه شده توسط اعضای جامعه به عنوان بخشی از برنامه راهنمای محلی آن تجزیه و تحلیل خواهند کرد. باید بتواند نقطه عالی را مشخص کند.

گوگل می گوید که این سیستم “مهم نیست که نیازهای شما چقدر خاص، خاص یا گسترده باشد” کار خواهد کرد. این برنامه طیف وسیعی از گزینه‌ها را ارائه داده که با اسلایدرهای عکس و مرور خلاصه ها کامل می‌شود. از آنجایی که این یک هوش مصنوعی مولد است، می توانید حتی فراتر بروید. اگر از برنامه بخواهید یک مکان ناهار خوب پیدا کند، به طور خودکار به دنبال چیزی می گردد که با فضای قدیمی فروشگاه قدیمی فوق الذکر مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، چیزهایی را که دوست دارید، در حد منطق به یاد می آورد.

این ویژگی می‌تواند در حین پرواز نیز مورد استفاده قرار گیرد، به‌طوری‌که گوگل نمونه‌ای از درخواست فعالیت‌های هوش مصنوعی در مورد طوفان ناگهانی باران را ارائه می‌کند. می‌توانید با پرسیدن سؤالات بعدی، نتایج جستجو را اصلاح کنید. همه اینها بسیار تمیز به نظر می رسد، اما این ویژگی قطعاً در حال حاضر محدود است، زیرا فقط برای کاربران آمریکا و فقط در مناطق انتخاب شده است. هنگامی که کاربران دسترسی زودهنگام بازخورد کافی ارائه دهند، باید در مکان های بیشتری ظاهر شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا