اگر Midjourney، DALL-E یا Stable Diffusion برای نیازهای شما بسیار پیشرفته یا گران هستند، می توانید از گوگل بارد برای تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده کنید. در ادامه، نحوه تولید تصاویر هوش مصنوعی با گوگل بارد را به همراه چند نکته برای گرفتن بهترین نتایج توضیح می دهیم.

تولید تصاویر هوش مصنوعی با گوگل بارد بسیار ساده (و کاملا رایگان) است. می‌توانید از بارد بخواهید یک تصویر برایتان ایجاد کند، اما باید روشن کنید که می‌خواهید یک تصویر تولید شده داشته باشید. در غیر این صورت، ممکن است در نهایت توضیحی درباره درخواست خود همراه با یک تصویر موجود دریافت کنید. از کلماتی مانند “generate” یا “create” در ابتدای درخواست خود استفاده کنید و بارد با دو تصویر منحصر به فرد تولید شده توسط هوش مصنوعی پاسخ خواهد داد.

اگر نتایج را دوست ندارید، روی Generate more در زیر تصاویر کلیک کنید و Bard با دو تصویر دیگر پاسخ خواهد داد. همچنین، می‌توانید درخواست دیگری را وارد کنید و دستورالعمل‌های اضافی درباره نوع تصویری که می‌خواهید به Bard بدهید. هنگامی که Bard تصویر عالی را ایجاد کرد، می‌توانید ماوس خود را روی آن نگه دارید و روی نماد فلش رو به پایین کلیک کنید تا آن را دانلود کنید. همچنین می توانید با کلیک بر روی نماد اشتراک گذاری و انتخاب دانلود همه تصاویر، هر دو تصویر را با هم دانلود کنید.

همانطور که در پست وبلاگ گوگل ذکر شده، بارد از مدل انتشار متن به تصویر هوش مصنوعی گوگل به نام Imagen 2 برای تولید تصویر استفاده می کند. اگر علاقه مند هستید، می توانید از طریق یک حساب رایگان Google Cloud به Imagen 2 دسترسی داشته باشید. برای کمک به شناسایی تصاویر هوش مصنوعی، بارد یک واترمارک SynthID اضافه می کند که برای چشم انسان قابل توجه نیست. واترمارک را می توان از طریق SynthID شناسایی کرد و تحت تأثیر فشرده سازی یا فیلترها قرار نمی گیرد.

نکات سریع برای تولید تصاویر با گوگل بارد

در حالی که استفاده از بارد بسیار ساده است، ایجاد تصاویر خوب می تواند چالش برانگیز باشد. اگر با آن قسمت مشکل دارید، در ادامه به چند نکته سریع اشاره می کنیم:

  1. توصیفی و واضح باشد: هرچه اعلان‌های شما توصیفی‌تر باشد، احتمال اینکه نتایج بهتری بگیرید بیشتر است. سعی کنید جزئیاتی مانند رنگ‌ها، عناصر، نور یا نمای دوربین را اضافه کنید.
  2. سبک های مختلف هنری را امتحان کنید: ارجاع به سبک های هنری خاص می تواند هنگام ایجاد یک تصویر هوش مصنوعی مفید باشد. می‌توانید هنرمندان مشهور (یا آثار هنری) و سبک‌های مختلف مانند انتزاعی، کوبیسم، طبیعت بی‌جان یا پرتره را نام ببرید.
  3. از Image Prompts استفاده کنید: به جای تلاش برای توصیف ایده خود، می توانید یک تصویر آپلود کنید و از Bard بخواهید که مشابه آن را با تغییرات دلخواه ایجاد کند.
  4. به درخواست کردن ادامه دهید: بعید به نظر می رسد که در اولین تلاش به تصویری که تصور می کردید برسید. بنابراین، نکته کلیدی این است که به Bard در مورد تغییرات خاص مانند واقعی کردن تصویر، استفاده از رنگ‌های زنده‌تر و غیره دستور دهید و به او آموزش دهید. 

Bard یک راه ساده و رایگان برای تولید تصاویر هوش مصنوعی ارائه می دهد، بنابراین ارزش آن را دارد که آن را امتحان کنید تا ببینید چه نتایجی می توانید بدست آورید. حتی می‌توانید از خود بارد برای ایجاد پیام‌هایی برای تصاویر هوش مصنوعی استفاده کنید، یا از این ایده‌های هنری هوش مصنوعی الهام بگیرید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *