نرم افزار و اینترنت

لاجیتک Options Plus را با پشتیبانی کوپایلت و مایکروسافت تیمز به روز کرد

لاجیتک برنامه Options Plus خود را در ویندوز با پشتیبانی از Copilot و برنامه جدید Teams به روز کرده است. نسخه 1.62 اکنون برای دانلود از وب سایت رسمی در دسترس است.

علاوه بر توانایی اختصاص دادن کوپایلت به کلیدها و ژست های مختلف روی ماوس یا کیبورد لاجیتک، Options Plus برخی ویژگی‌های اضافی مانند تجربه به‌روزرسانی سیستم عامل جدید و پیش‌نمایش ویدیو برای وبکم های لاجیتک Brio مدل 90، 95، 100، 101 و 105 و خرابی های تصادفی را رفع می کند. مورد دوم به خصوص با توجه به ناپایداری نسخه قبلی مورد استقبال قرار می گیرد.

در لیست تغییرات کامل برای Logitech Options Plus آمده است:

  • Shortcut triggers for Smart Actions: به شما امکان می‌دهد با فشار دادن کلیدهای ترکیبی، یک اقدام هوشمند را راه‌اندازی کنید.
  • Support for new MS Teams: سفارشی‌سازی عملکرد دستگاه اکنون برای برنامه جدید MS Teams پشتیبانی می‌شود.
  • اکنون بلافاصله پس از انتخاب وب کم Brio 90، 95، 100، 101 یا 105، پیش نمایش وب کم را مشاهده می کنید.
  • تجربه به روز رسانی سیستم عامل جدید دستگاه.
  • یک عملکرد قفل جدید به برخی از دستگاه های قدیمی اضافه شد.
  • یک تسک برای راه اندازی Copilot در ویندوز اضافه شده است.

برای کسانی که آشنا نیستند، Logitech Options Plus به شما امکان می دهد لوازم جانبی Logitech خود را در ویندوز و macOS سفارشی کنید. می‌توانید میانبرهای سفارشی اختصاص دهید، حرکات ماوس را ایجاد کنید، وب‌کم‌ها را پیکربندی کنید، کارهای مختلف را خودکار کنید، فریمور را در دستگاه‌های سازگار به‌روزرسانی کنید. Logitech Options Plus جانشین برنامه قدیمی Logitech Options است، اما دومی هنوز برای دانلود در دسترس است و حتی به‌روزرسانی‌های دوره‌ای را دریافت می‌کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا