نرم افزار و اینترنت

انتخابگر عکس اندروید حالا تصاویر ذخیره شده در فضای ابری را نشان می دهد

اندروید 13 یک انتخابگر عکس متمرکز بر حریم خصوصی را معرفی کرد که به جای اینکه به اپلیکیشن ها دسترسی کامل به گالری شما بدهد، این امکان را به شما می دهد که فقط چند عکس (و/یا ویدیو) را انتخاب کنید که در دسترس برنامه قرار می گیرند. با این حال، این فقط با فایل‌هایی که به صورت داخلی در تلفن شما ذخیره شده بودند کار می‌کرد.

اکنون گوگل به روز رسانی جدیدی را ارائه کرده که به شما امکان می دهد فایل های ذخیره شده در فضای ابری را به همین راحتی انتخاب کنید. در ویدیو منتشر شده، نحوه کار به این صورت خواهد بود:

این به شما امکان می‌دهد به عکس‌ها و ویدیوهایی که از دستگاه‌های دیگر آپلود کرده‌اید دسترسی بی‌نظیری داشته باشید. یک مورد استفاده جایگزین این است که عکس‌ها و ویدیوها را به فضای ابری منتقل کنید تا فضای ذخیره‌سازی گوشی شما آزاد شود. در حال حاضر Google Photos تنها پلتفرم ابری است که با انتخابگر عکس به‌روز شده کار می‌کند. با این حال، سایر سرویس های ابری می توانند از API رسمی برای اضافه کردن پشتیبانی نیز استفاده کنند.

با این حال یک محدودیت مهم وجود دارد؛ در حال حاضر تنها سرویس‌های ابری معرفی‌شده توسط سازندگان تلفن می‌توانند به ارائه‌های ابری برای انتخابگر عکس تبدیل شوند. هر سازنده می تواند حداکثر سه سرویس را معرفی کند و انتخاب کند که کدام یک به طور پیش فرض باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا