نرم افزار و اینترنت

ویندوز 11 منوهای زمینه بهبود یافته دریافت می کند

منوهای زمینه بازطراحی شده بخش بحث برانگیز ویندوز 11 هستند. اگرچه زیبا به نظر می‌رسند و با نزدیک‌تر کردن عملکردهای رایج فایل به مکان‌نما، راحتی را فراهم می‌کنند، اما برخی از افراد از پیچیدگی اضافی دکمه “نمایش گزینه‌های بیشتر” و عملکرد کندتر خوششان نمی‌آید. سایر افراد این را گیج کننده می دانند که دکمه های برش، کپی، تغییر نام، اشتراک گذاری و حذف بدون برچسب هستند. بیلد 26058 ویندوز 11 که اخیراً برای آزمایش عمومی منتشر شده، با هدف رفع این سردرگمی است.

آخرین نسخه پیش‌نمایش ویندوز اینسایدر منوهای زمینه سیستم را با افزودن برچسب‌هایی به اقدامات بدون برچسب قبلی مانند کپی، برش، چسباندن، تغییر نام، اشتراک‌گذاری و حذف بهبود می‌بخشد. بقیه منوهای زمینه یکسان باقی می مانند، اما اکنون باید برای کسانی که کمتر با نحوه کار رایانه های مدرن آشنا هستند، استفاده از آنها آسان تر باشد.

اگر قصد دارید به بیلد 26058 ارتقا دهید، به این واقعیت توجه داشته باشید که شامل چند مشکل شناخته شده است که یکی از آنها منوهای زمینه به روز شده را تحت تأثیر قرار می دهد. مدت کوتاهی پس از انتشار، مایکروسافت تغییرات لاگ را به‌روزرسانی کرد تا به اشکالی با افکت اکریلیک از دست رفته اشاره کند. همچنین، اگر از ویندوز به زبانی غیر از انگلیسی استفاده می کنید، احتمالاً منوی زمینه جدید را دوست نخواهید داشت.

با این حال، از آنجایی که منوی به روز شده در مرحله پیش نمایش اولیه خود است، اجازه دهید همه ما به مایکروسافت زمان بدهیم تا آن را اصلاح کند و اشکالات را برطرف کند. شاید بیلد آینده ویندوز آن را برای زبان های دیگر دوستانه تر کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا