نرم افزار و اینترنت

مایکروسافت برای تجربه بهتر، ادغام اکسل را با بینگ چت آغاز کرد

بینگ چت مایکروسافت در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین چت‌بات‌های مبتنی بر ChatGPT بوده که دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها در حال گسترش است. این غول نرم افزاری اکنون اکسل را در بینگ چت برای افزایش بهره وری شما یکپارچه سازی می کند. همانطور که برای اولین بار توسط Windows Latest مشاهده شد، ادغام اکسل در بینگ چت زمانی ظاهر می شود که یک مورد قوی برای آن وجود داشته باشد.

اگر ربات چت پاسخی را نشان دهد که شامل جدولی از داده‌ها است، کاربران دکمه “Edit in Excel” را در ردیف اول جدول دریافت می‌کنند. با کلیک بر روی دکمه، داده ها به پوشه Documents در وان درایو صادر می شود و سرویس کلاینت وب مایکروسافت اکسل برای ویرایش باز می شود. پس از استفاده از این ویژگی، می‌توان تأیید کرد که ادغام اکسل در چت بینگ مختص مایکروسافت اج نیست و در مرورگر سافاری نیز کار می‌کند. باید روی همه بهترین مرورگرهای وب که از بینگ چت پشتیبانی می کنند کار کند.

نکته دیگری که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که باید در مرورگر وب که از ربات چت استفاده می‌کنید وارد حساب مایکروسافت خود بمانید تا ادغام اکسل به طور یکپارچه کار کند. اگر با حساب مایکروسافت خود وارد نشده اید، وقتی می خواهید جدول داده ها را در اکسل به صورت آنلاین باز کنید، از شما می خواهد که این کار را انجام دهید.

علاوه بر ادغام فوق العاده اکسل، مایکروسافت همچنین در حال آزمایش دکمه “Rewrite” در بینگ چت بود تا به کاربران اجازه دهد تا درخواست های خود را ویرایش کنند. وقتی دستورات را ویرایش می‌کنید، Bing Chat پاسخ‌ها را بر این اساس دوباره تولید می‌کند. می‌توانید نه تنها آخرین درخواست، بلکه همه موارد قبلی را که در بخش Recent activity ذخیره شده‌اند، ویرایش کنید، جایی که می‌توانید تمام سابقه چت خود را پیدا کنید. شایان ذکر است که قابلیت تاریخچه چت در حال حاضر فقط در Microsoft Edge موجود است.

منبع
xda-developers
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا