گوگل اسیستنت دستیار دیجیتال پیش‌فرض در گوشی‌های هوشمند اندرویدی است، اما اگر زمانی خواستید به ChatGPT بسپارید، می توانید با کمک یک اپلیکیشن شخص ثالث این کار را انجام دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ChatGPT را به عنوان اپلیکیشن دستیار پیش فرض در تلفن اندروید خود تنظیم کنید تا بتوانید آن را از هر صفحه ای با فشار دادن یک دکمه فراخوانی کنید.

برای تنظیم ChatGPT به عنوان اپلیکیشن دستیار پیش فرض خود در دستگاه اندروید خود، باید یک برنامه متقرقه به نام VoiceGPT را دانلود کنید. Open AI در حال حاضر روی افزودن این قابلیت به برنامه رسمی ChatGPT کار می کند. اما تا زمانی که این شرکت رسماً این ویژگی را عرضه کند، می‌توانید از این پلاگین ساده VoiceGPT برای دریافت عملکرد استفاده کنید.

اول از همه، اپلیکیشن ChatGPT را از گوگل پلی استور دانلود کنید و حساب خود را راه اندازی کنید. بعد، مرورگر گوشی خود را باز کنید و VoiceGPT APK توسعه دهنده WSTxda را از مخزن GitHub خود دانلود کنید. توجه داشته باشید که فایل APK در زیر “Releases” فهرست شده و به سادگی با عنوان “app-release.apk” مشخص شده است.

پس از دانلود، APK را با زدن روی “Open” و سپس روی Install نصب کنید. همچنین می‌توانید روی اعلان دانلود کلیک کرده یا به بخش دانلودها در مرورگر خود بروید و اپلیکیشن را از آنجا نصب کنید. مطمئن شوید که به مرورگر خود اجازه نصب اپلیکیشن های ناشناخته را داده اید.

اکنون زمان آن است که ChatGPT را به عنوان دستیار دیجیتال پیش فرض تنظیم کنید. برای انجام این کار، بخش تنظیمات را در تلفن اندروید خود باز کنید و به Apps > Default Apps بروید. از آنجا، روی “Digital Assistant App” و سپس روی Default digital assistant app بزنید.

لیستی از برنامه هایی را می بینید که می توانید آنها را به عنوان دستیار خود تنظیم کنید. “VoiceGPT” را انتخاب و سپس روی “OK” بزنید.

کار تمام است! شما با موفقیت ChatGPT را به عنوان برنامه کمکی پیش فرض خود تنظیم کرده اید. اکنون، می‌توانید آن را با نگه داشتن دکمه هوم یا اگر از پیمایش حرکتی استفاده می‌کنید، از یکی از گوشه‌های پایین به سمت داخل بکشید. راه دیگری برای راه اندازی سریع دستیار ChatGPT از طریق پنل تنظیمات سریع است. برای انجام این کار، دو بار انگشت خود را از بالا به پایین بکشید تا پنل تنظیمات سریع باز شود. سپس روی نماد مداد کلیک کنید تا صفحه ویرایش باز شود.

سپس، به بخش پایین بروید و کاشی ChatGPT را پیدا کنید. کاشی را نگه دارید و آن را به قسمت بالایی بکشید.

برای ذخیره طرح بندی، فلش عقب را بزنید. اکنون می توانید از کاشی تنظیمات سریع ChatGPT برای فعال کردن دستیار صوتی استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید Google Assistant را جایگزین کنید، اما همچنان می‌خواهید به سرعت به دستیار صوتی ChatGPT دسترسی پیدا کنید، این یک جایگزین خوب است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *