نرم افزار و اینترنت

گوگل ظاهر صفحات ثبت نام و ورود به حساب را بازطراحی کرد

پس از چند هفته گذشته، گوگل صفحه ورود به سیستم جدیدی را با طراحی کمی تمیزتر راه اندازی کرده است. تغییرات کوچک هستند و بر عملکرد تأثیر نمی گذارند، اما این چیزی است که کاربران اغلب با آن مواجه می شوند و تا آنجا که می بینیم گوگل از زمانی که لوگوی خود را تغییر داده از نسخه قبلی استفاده می کند.

به روزرسانی صفحه ورود به سیستم (و ثبت نام) با اصول طراحی متریال شرکت که در سال 2014 معرفی شد، مطابقت بیشتری می دهد. برای این منظور، اکنون به سمت چپ تراز شده (به جای وسط) و دارای جهتی است که به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش شما تنظیم می شود، بنابراین در صفحه نمایش رایانه  پهن تر و در گوشی های هوشمند باریک تر است. این شرکت گفته است که در همه انواع دستگاه ها نمایش داده می شود، اما ممکن است در مرورگرهای قدیمی ظاهر نشود.

بزرگترین تغییر قبلی گوگل در صفحه ورود به سیستم خود، قرار دادن رمز عبور در صفحه دوم در سال 2015 بود. در آن زمان اعلام شد که این به‌روزرسانی “در آماده‌سازی برای راه‌حل‌های احراز هویت آینده که تکمیل کننده گذرواژه‌ها هستند” و برای کاهش سردرگمی در میان افرادی که چندین حساب گوگل دارند، ایجاد شده است. گوگل تاکید کرد که این تغییر مانند تغییر به نمای یکپارچه جیمیل دائمی خواهد بود. عرضه نسبتاً تدریجی خواهد بود و از 21 فوریه شروع و تا 4 مارس 2024 تکمیل می شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا