موبایل و تبلت

شارژر 150 واتی جدید رد مجیک DAO با نور RGB عرضه شد

شرکت نوبیا ردمجیک امروز از شارژر DAO 150W GaN با طراحی شفاف فلزی جالب رونمایی کرد. ابعاد آن 110x71x35 میلی‌متر و وزن آن 870 گرم بوده و یک پورت USB-A، دو پورت USB-C و یک پورت DC دارد.

همانطور که از نامش پیداست، شارژر RedMagic DAO 150W GaN دارای حداکثر توان خروجی 150 وات است که توسط پورت DC با ولتاژ 20 ولت/7.5 آمپر ارائه می شود، در حالی که دو پورت USB-C با هم می توانند تا 140 وات و یک USB تکی بروند. -A می تواند تا 30 وات برسد. این به آداپتور اجازه می دهد تا چندین دستگاه از جمله لپ تاپ های بازی، تلفن های هوشمند و تبلت ها را به طور همزمان شارژ کند.

شارژر RedMagic DAO 150W GaN از پروتکل PD3.1 پشتیبانی می کند، که در ترکیب با تراشه DAO All-GaN، امکان “کنترل دو تراشه” را برای شارژ سریعتر و کنترل دما قوی تر برای شارژ ایمن و کارآمد فراهم می کند. علاوه بر این، آداپتور از ورق مسی پیشرفته و فناوری خنک‌کننده دوگانه ژل برای دفع سریع گرما و کاهش مصرف برق برای فعال کردن شارژ سریع استفاده می‌کند.

شارژر DAO 150W GaN دارای یک LCD قابل تنظیم است که وضعیت شارژ در زمان واقعی و قدرت ورودی و خروجی را از جمله پارامترهای دیگر نشان می دهد. همچنین دارای یک دکمه لمسی جانبی، خط AC، نوار نوری رنگارنگ و پایه قابل تعویض برای سفارشی‌سازی و طراحی است. علاوه بر این، شارژر DAO 150W GaN از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از راه دور چراغ‌های RGB را کنترل کرده و وضعیت شارژ درگاه‌های جداگانه را در زمان واقعی از طریق برنامه Goper کنترل کنند.

نوبیا می گوید که می توان آن را از گوگل پلی استور برای دستگاه های ویندوز، لینوکس و اندروید دانلود کرد. همچنین لازم به ذکر است که دوشاخه شارژر RedMagic DAO 150W GaN قابل جدا شدن و تاشو است. همچنین با دوشاخه های قابل تعویض سازگار است و می توانید شارژر را با دوشاخه های ایالات متحده یا اتحادیه اروپا خریداری کنید. شارژر RedMagic DAO 150W GaN در اروپا 199 یورو، در مکزیک MXN3699 و در آمریکا، کانادا و سایر کشورها 199 دلار قیمت دارد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا