موبایل و تبلت

تماشا کنید: تست مقاومت گوشی شیائومی ردمی نوت 7

همانطور که می دانید، شیائومی اواخر دی ماه از گوشی جدیدتش تحت عنوان ردمی نوت 7 رونمایی کرد. این گوشی از مشخصاتی همچنین دوربین 48 مگاپیکسلی، تراشه اسنپدراگون 660 و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و تنها 150 دلار قیمت داشت.

حالا زک نلسون در کانال یوتیوب JerryRigEveryThing به سراغ ردمی نوت 7 رفته و آن را در برابر تست های مختلف نظیر خراشیدگی و خمیدگی مورد ارزیابی قرار داده است. همینطور که در ویدیو تست مقاومت ردمی نوت ۷ می بینید، مقاومت این میان رده ۱۵۰ دلاری شیائومی از نظر مقاومت در برابر خراشیدگی شیشه های محافظ نمایشگر و قاب پشتی بسیار خوب است و در رده پرچمداران قرار می گیرد. حسگر اثرانگشت ردمی نوت ۷ در برابر خراشیدگی قابل توجه و ستایش است و همچنین فلش زیر قاب شیشه ای پشتی قرار دارد و خراشیده نمی شود. دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی برجسته ردمی نوت ۷ نیز در مقابل خراشیدگی مقاومت لازم را دارد.

نمایشگر IPS LCD ردمی نوت ۷ که با حاشیه کم و بردیگی نمایشگر قطره طور قطعا یکی از نقاط قوت فروش آن خواهد بود، در برابر شعله همان‌ خروجی را دارد که انتظار داشتیم. پس از کمتر از ۱۰ ثانیه در مقابل شعله قرار گرفتن پیکسل ها خاموش و‌ پس از برطرف شدن حرارت، روشن می شوند. در ادامه شما را به تماشای ویدیو این تست دعوت می کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا