موبایل و تبلت

کدام گوشی های قدیمی سامسونگ از Galaxy AI بهره می برند؟

سامسونگ قصد دارد Galaxy AI، مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی را که در کنار سری گلکسی اس 24 معرفی شده، در مدل های قدیمی خود از طریق به روز رسانی نرم افزاری در سال 2024 عرضه کند. اما همه گوشی های سامسونگ واجد شرایط نیستند.

لیست دستگاه های سازگار با Galaxy AI سامسونگ

در پست جدید اتاق خبری سامسونگ، لیست دستگاه هایی را که با به روز رسانی نرم افزار One UI 6.1 از Galaxy AI پشتیبانی می کنند، رسما اعلام کرد. علاوه بر گوشی‌های هوشمند قدیمی، سامسونگ Galaxy AI را به مجموعه تبلت‌های خود اضافه می‌کند. در ادامه لیستی از گوشی ها و تبلت های سازگار آمده است:

همانطور که می بینید، تمام گوشی ها و تبلت های پریمیوم سامسونگ که در سال 2023 عرضه شدند، واجد شرایط دریافت برخی از بهترین ویژگی های Galaxy AI هستند. مدل‌های پایین‌رده مانند گلکسی A54، گلکسی تب اس 9 پلاس FE/FE پلاس و گلکسی A23، احتمالاً به این دلیل که سخت‌افزار آنها به اندازه کافی توانایی ندارند، Galaxy AI را دریافت نخواهند کرد.

سامسونگ چه زمانی One UI 6.1 را با Galaxy AI عرضه می کند؟

طبق این اعلامیه، سامسونگ از اواخر ماه مارس عرضه One UI 6.1 را آغاز خواهد کرد. ما هنوز تاریخ دقیقی نداریم، اما باید در هفته آخر ماه مارس، یک درخواست به‌روزرسانی نرم‌افزار را در گوشی یا تبلت گلکسی سازگار خود مشاهده کنید. با One UI 6.1، سامسونگ قصد دارد تا در سال 2024 گلکسی AI را به 100 میلیون کاربر برساند:

این تنها شروع Galaxy AI است، زیرا ما قصد داریم تا سال 2024 این تجربه را برای بیش از 100 میلیون کاربر گلکسی به ارمغان بیاوریم و به نوآوری راه‌هایی برای استفاده از امکانات نامحدود هوش مصنوعی تلفن همراه ادامه دهیم.

9to5Google گزارش داد که One UI 6.1 همچنین در اواخر سال 2024 راه خود را به پرچمداران قدیمی مانند سری گلکسی اس 22 و اس 21 باز خواهد کرد، اما متأسفانه Galaxy AI بخشی از آن نخواهد بود.

کدام ویژگی‌های Galaxy AI به گوشی‌های قدیمی‌تر می‌آیند؟

چاپ دقیق پست Newsroom سامسونگ تأیید می کند که برخی از ویژگی های Galaxy AI گلکسی اس 24 در همه دستگاه های قدیمی در دسترس نخواهد بود. پس از به‌روزرسانی گوشی اندرویدی خود به One UI 6.1، سامسونگ ویژگی‌های زیر را وعده می‌دهد:

  • Live Translate and Interpreter
  • Chat Assist
  • Note Assist
  • Circle to Search with Google
  • Generative Edit and Edit Suggestion
  • Instant Slow-mo
  • Browsing Assist
  • Transcript Assist

علاوه بر این ویژگی‌ها، دستگاه‌های گلکسی سازگار با One UI 6.1 به شما امکان می‌دهند تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی را با پیام‌های متنی تولید کنید. با این حال، شایان ذکر است که برخی از ویژگی‌های Galaxy AI مانند Live Translate، Note Assist، Chat Assist و Generative Edit نیاز دارند که با یک حساب سامسونگ وارد شوید. همچنین، Chat Assist به صفحه کلید سامسونگ محدود می شود، در حالی که Browsing Assist شما را ملزم به استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ می کند.

ما معتقدیم که تصمیم سامسونگ برای آوردن Galaxy AI به مدل های قدیمی گامی در مسیر درست است. این نشان دهنده تعهد این شرکت به پشتیبانی از دستگاه های قدیمی در دراز مدت است. با این حال، به‌روزرسانی One UI 6.1 با ویژگی‌های Galaxy AI می‌تواند برخی از کاربران را از ارتقا به اس 24 یا اس 24 اولترا منصرف کند.

منبع
makeuseof
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا