انکر از جدیدترین اسپیکر قابل حمل خود به نام Soundcore Motion Boom 2 رونمایی کرده که با بیس پیشرفته همراه است. اما چیزی که Motion Boom 2 را متمایز می کند فقط توانایی آن در ارائه موسیقی با صدای بلند نیست، بلکه برای افراد ماجراجو در آنجا ساخته شده است.

این را تصور کنید: شما در ساحل هستید یا در کنار استخر در حال استراحت هستید، آهنگ‌های شما حال و هوای عالی ایجاد می‌کنند، و اسپیکر شما به لطف رتبه‌بندی تایید شده ضدآب IPX7، فقط به دور از آبی که در کنار شما شناور است، نمی‌نشیند. بله، Motion Boom 2 می‌تواند شناور باشد، و آن را به همراهی عالی برای هر گونه فرار در آب تبدیل می‌کند.

به نظر می رسد که عمر باتری نیز نگران کننده نخواهد بود و با حداکثر 17 ساعت زمان پخش، این بلندگو ساعت ها برای شما دوام می آورد.  به اندازه کافی قابل اعتماد است که نه تنها موسیقی متن یک روز را ارائه می کند، بلکه به عنوان یک پاور بانک برای دستگاه های شما نیز عمل می کند. این اسپیکر قادر است گوشی یا تبلت شما گوشی یا تبلت شما را حین پخش صدا، شارژ کند. از 11 مارس 2024، Soundcore Motion Boom 2 با قیمت 129.99 یورو (حدود 141 دلار) عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *