صوتی و تصویری

معرفی اولین نمایشگر OLED خمیده ال‌جی با نرخ تازه سازی 240 هرتز

ال‌جی یک مانیتور گیمینگ OLED جدید 45 اینچی فوق عریض با نرخ تازه‌سازی 240 هرتز معرفی کرده است. این شرکت UltraGear 45GR95QE را “اولین صفحه نمایش OLED خمیده با نرخ تازه سازی 240 هرتز” می نامد، که در زمانی قابل توجه است که اکثر نمایشگرهای OLED (از جمله آنهایی که صفحه تخت دارند) هنوز روی 120 هرتز قرار دارند. این شرکت هنوز قیمت یا تاریخ عرضه مانیتور را اعلام نکرده، اما قصد دارد ماه آینده آن را در IFA در برلین به نمایش بگذارد.

داشتن نرخ تازه‌سازی بالاتر به این معنی است که نمایشگر نرم‌تر و کم‌تر به نظر می‌رسد، و بازی‌های ویدیویی پاسخگوی بازی‌های ویدیویی بیشتری هستند – به‌ویژه وقتی با زمان‌های واکنش تقریباً آنی OLED ترکیب شوند. تا همین اواخر به ندرت نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی بیش از 120 هرتز پیدا می شد، اما در ماه های اخیر تغییر کرده است. با این حال، اکنون شاهد ظهور نمایشگرهای OLED هستیم که تا 240 هرتز می‌رسند.

به غیر از نرخ تازه سازی، سایر مشخصات UltraGear 45GR95QE شامل نسبت تصویر 21:9، انحنای 800R و توانایی نمایش 98.5 طیف رنگی DCI-P3 است. از سوی دیگر دارای رزولوشن 3440 در 1440 پیکسل، یک پورت HDMI 2.1 با پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر و یک کانکتور DisplayPort 1.4 اضافی است. همچنین حالت های تصویر به تصویر و تصویر در تصویر داخلی برای نمایش مطالب از چندین منبع در کنار هم وجود دارد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا