لپ تاپ

اچ پی قابلیت‌های هوش مصنوعی را به سری لپ تاپ های Envy و Pavilion آورد

در نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس، بسیاری از شرکت‌ها برنامه‌های خود را برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات و خدمات خود اعلام کردند. وضعیت در نمایشگاه تجاری MWC 2024 در بارسلون متفاوت نیست. اچ پی اخیراً لپ‌تاپ‌های کاملاً جدیدی را در طیف‌های Envy و Pavilion خود با قابلیت‌های هوش مصنوعی معرفی کرده که برای بهینه‌سازی خلاقیت و بهره‌وری کاربر و در عین حال ارائه یک تجربه مدیریت‌شده و شخصی‌سازی شده طراحی شده‌اند.

لپ‌تاپ‌های جدید دارای ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند HP Smart Sense هستند که با مدیریت ویژگی‌های معمولی مانند صدای فن و دما، عملکرد را بهینه می‌کند. شما پردازنده های قدرتمند Intel Core Ultra یا AMD Ryzen 8000 Series با واحد پردازش عصبی اختصاصی برای انجام وظایف هوش مصنوعی دریافت خواهید کرد. همچنین مدل های جدید Pavilion و Envy دارای کلید اختصاصی Copilot در کنار یک آزمایش 30 روزه Otter.ai برای کمک به رونویسی ویدیو جلسات هستند.

دامنه Pavilion با دو لپ‌تاپ جدید گسترش می‌یابد: Pavilion Aero و Pavilion 16. حداقل طبق گفته اچ پی، Aero اکنون سبک‌ترین لپ‌تاپ مجهز به هوش مصنوعی در جهان بوده که از آلومینیوم منیزیم سبک وزن و بازیافتی ساخته شده است. این لپ تاپ جدید صفحه نمایش 13.3 اینچی دارد و از آخرین پردازنده های AMD Ryzen استفاده می کند. برای خرید در ماه مه با قیمت اولیه 799.99 دلار در دسترس خواهد بود.

از سوی دیگر، Pavilion 16 دارای صفحه نمایش 16 اینچی OLED، گرافیک انویدیا در مدل های اینتل و یک صفحه لمسی دقیق تر در کنار صفحه کلید با نور پس زمینه است. این لپ تاپ که در ماه آوریل با قیمت 799.99 دلار در دسترس خواهد بود، شامل گزینه های پیکربندی با پردازنده اینتل یا AMD و یک دوربین اختیاری FHD IR برای تشخیص چهره می شود. در هر صورت، هر دو لپ‌تاپ Pavilion دارای ویژگی شارژ سریع اچ پی هستند که به شما امکان می‌دهد تا با عمر باتری بالا تا 19 ساعت به سرعت دستگاه خود را شارژ کنید.

اچ پی در خط Envy، از لپ‌تاپ‌های جدید HP Envy x360 و HP Envy x360 2-in-1 رونمایی می‌کند. بسته به نیاز خود می‌توانید بین نسخه‌های 14 اینچی یا 16 اینچی با پردازنده‌های اینتل یا AMD Ryzen یکی را انتخاب کنید. هر دو ورودی نوید یک عمر باتری قابل توجه تا 17 ساعت را می دهند و نسخه اینتل با پشتیبانی تاندربولت 4 عرضه می شود. آنها همچنین دارای نسبت صفحه نمایش 16:10 و ‘پیشرفت های قابل توجه’ در صفحه کلید و تاچ پد خواهند بود.

انتظار می رود هر دو مدل در مارس 2024 در دسترس باشند. HP Envy x360 14 مجهز به پردازنده های اینتل با قیمت پایه 959.99 دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که HP Envy x360 16 در پیکربندی اینتل با قیمت اولیه 879.99 دلار و در نسخه AMD از 859.99 دلار در دسترس خواهد بود. سرانجام، این شرکت از لپ‌تاپ 17.3 اینچی HP Envy خود پرده برداشته که دارای پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 3050 برای بازی و تولید محتوا است. به طور پیش‌بینی‌شده، نقطه ضعف گنجاندن کارت گرافیک اختصاصی این است که عمر باتری آن در مقایسه با بقیه کم است و تا ۹ ساعت طول می‌کشد.

اما با ترک پد بزرگ‌تر، کلیدهایی با نور پس‌زمینه و فناوری حسگر حضور فعال‌شده با هوش مصنوعی برای امنیت بیشتر ساخته می‌شود. همچنین با پشتیبانی از Wi-Fi 7 برای سریع ترین سرعت شبکه بی سیم ممکن در کنار بلوتوث 5.4، تاندربولت 4 و شارژ USB-C برای عملکرد بهتر و اتصال بهتر عرضه می شود. انتظار می رود که در ماه مارس با قیمت اولیه 1299.99 دلار در دسترس قرار گیرد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا