لپ تاپ

با لپ تاپ تکنو مگابوک T16 پرو 2024 اولترا آشنا شوید

تکنو در MWC 2024 از جدیدترین لپ‌تاپ سری مگابوک خود با نام Megabook T16 Pro 2024 Ultra رونمایی کرد و آن را به یکی از اولین لپ‌تاپ‌های دنیا تبدیل کرد که از آخرین پردازنده‌های اینتل Core Ultra 7 قدرت می‌گیرد. Megabook T16 Pro 2024 Ultra جدید یک لپ‌تاپ قدرتمند است که برای ارائه عملکرد استثنایی و بهترین تجربه‌های هوش مصنوعی در کلاس خود در ویندوز 11 طراحی شده و می‌تواند با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و 1 ترابایت حافظه PCIE4.0 SSD پیکربندی شود.

این لپ‌تاپ برای پاسخگویی به نیازهای بازی‌های مدرن، بهره‌وری و تولید محتوا به‌ویژه با هوش مصنوعی ساخته شده و به متخصصانی که به دنبال یک لپ‌تاپ شیک هستند که بتواند هر کاری را که به راحتی انجام می‌دهند، قدرت دهد، ارائه می‌دهد. مگابوک T16 پرو 2024 اولترا مجهز به آخرین پردازنده Intel Core Ultra 7 است که در دسامبر 2023 عرضه شد. پردازنده گرافیکی داخلی Intel Arc آن برای لپ‌تاپ‌های باریک، سبک و قدرتمند بهینه‌سازی شده و عملکردی کارآمد و تجربه‌ای همه‌جانبه برای بازی، تولید محتوا و بهره‌وری در حال حرکت ارائه می‌دهد. مگابوک T16 پرو 2024 اولترا با انتخاب رم 16 یا 32 گیگابایتی و حافظه 512 یا 1 ترابایتی SSD می‌تواند تقریباً هر کاری را که انجام می‌دهید سریع و روان انجام دهد.

همچنین از سیستم خنک‌کننده فن Dual Shark Thread استفاده می‌کند تا اجزای قدرتمند خود را در حالی که سخت کار می‌کنند خنک نگه دارد، بنابراین در مورد عملکرد هیچ سازشی وجود ندارد. تکنو نرم افزار انحصاری خود را به نام Tecno PC Manager توسعه داده، که از شتاب هوش مصنوعی از یک تراشه داخلی ویژه (معروف به NPU) در پردازنده Intel Core Ultra 7 لپ تاپ بهره می‌برد تا ضمن حفظ حریم خصوصی و انعطاف‌پذیری کاربر، بهره‌وری را افزایش دهد.

کاربران می توانند یک تصویر تولید شده با هوش مصنوعی را تنها در یک ثانیه یا یک تصویر هوش مصنوعی با کیفیت بالاتر را در شش ثانیه با استفاده از عملکرد تصویربرداری هوش مصنوعی ارائه دهند، همه اینها به لطف پردازنده های جدید اینتل است. لپ تاپ جدید با ویندوز 11 عرضه شده که اکنون مایکروسافت کوپایلت را به عنوان همراه هوش مصنوعی روزمره شما ارائه می شود. به لطف NPU (واحد پردازش عصبی)، از قابلیت‌های قدرتمند هوش مصنوعی Copilot بدون تأثیر بر عملکرد آن در سایر زمینه‌ها بهره می‌برد.

Tecno PC Manager همچنین می‌تواند از هوش مصنوعی استفاده کند تا تماس‌های ویدیویی شما بهتر از همیشه به نظر برسد و به شما امکان می‌دهد از ویژگی‌هایی مانند تاری پس‌زمینه، حالت تماس چشمی و موارد دیگر در طول جلسات و تماس‌های خود استفاده کنید. Megabook T16 Pro 2024 Ultra به لطف حجم باتری 99.99 وات ساعتی، طولانی ترین عمر باتری را در یک مگابوک تا 22 ساعت دارد. همچنین از شارژر سریع 100 واتی GaN (نیترید گالیوم) استفاده می‌کند تا شارژ فوق‌العاده سریعی را ارائه دهد که 50 درصد باتری آن را تنها در 30 دقیقه پر می‌کند.

Megabook T16 Pro 2024 Ultra دارای صفحه نمایش خیره کننده با نسبت طلایی 16:10 و حاشیه های نازک است که نسبت صفحه به بدنه 90 درصد و وضوح 2.5k را ارائه داده و برای سازندگان محتوا و هنرمندان عالی است. با روشنایی 400 نیت و سنسور هوشمند DC، کاربران همچنین می توانند به راحتی از آن در روز و شب استفاده کنند، به علاوه دارای تصحیح رنگ حرفه ای 100 درصد sRGB و گواهی نور آبی کم TUV برای تجربه تماشای عالی است.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا